Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@03:54:20 GMT

عمر السوما بازی با استقلال را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۹۸۴۶

عمر السوما بازی با استقلال را از دست داد؟

باشگاه عربستانی با وجود تمام ریخت و پاش‌های نقل و انتقالاتی حالا با بحران کمبود مهاجم به مصاف نماینده ایران خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اوضاع بحرانی اردوی الاهلی دستخوش مصدومیت های طولانی مدت ستاره های خارجی هم شد تا این تیم در آستانه مصاف حساس با استقلال ایران شرایطی غیرمنتظره به خصوص در ساختار تهاجمی خود را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکست 2-0 شب گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ عربستان مقابل الوحده در شرایطی اوضاع الاهلی را بیشتر از قبل نابسامان کرد که غیبت مهره های کلیدی در خط حمله مزید برعلت شد تا نگرانی ها برای مصاف دوشنبه شب با استقلال ایران در شهر کویت بیشتر از قبل شود.


روزنامه عکاظ چاپ ریاض نوشت:« نه تنها عمر السومه به تمرینات گروهی الاهلی بازنگشت بلکه یوسف بلایلی دیگر مهاجم خارجی از الجزایر هم گریبانگیر مصدومیتی غیزمنتظره برابر الوحده امارات در هفته اول ACL2020 شد تا الاهلی بدون مهاجم تخصصی خود رابرای بازی با استقلال ایران آماده کند».


به نوشته این روزنامه عمر السومه هنوز مجوز بازگشت به تمرینات گروهی را دریافت نکرده است ضمن این که تلاش پزشکان برای رسیدن یوسف بلایلی برای بازی با استقلال هم نتیجه ای در پی نداشت تا الاهلی در غیاب دو ستاره کلیدی خط حمله با بحرانی عجیب راهی کویت و دیدار حساس و سرنوشت ساز با استقلال ایران شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عمر السوما استقلال تیم فوتبال الاهلی عربستان استقلال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال