Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سال گذشته میلادی، گوگل قابلیت Ambient Mode دستیار هوشمندش را رونمایی کرد که در صفحه‌ی قفل گوشی‌های درحال شارژ ظاهر می‌شود و کاربران را از اعلانات جدید و رویداد‌های پیش‌رو مطلع می‌کند. همچنین این ویژگی، میانبر‌هایی را برای برخی قابلیت‌های کاربردی ایجاد می‌کند و می‌تواند نمایشگر گوشی را هنگام شارژ تبدیل به قابی برای نمایش عکس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا این ویژگی برای گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس که سیستم‌عامل آن‌ها اندروید ۸ یا نسخه‌های جدیدتر اندروید است منتشر خواهد شد. براساس روند انتشار، در روز‌های آینده قابلیت Ambient Mode برای کاربران دستگاه‌های یادشده دردسترس خواهد بود.

برای فعال کردن ویژگی Ambient Mode، ابتدا در گوشی هوشمندتان وارد اپلیکیشن گوگل شوید، گزینه‌ی بیشتر (More) را فشار داده و سپس بخش تنظیمات را باز کنید، وارد قسمت گوگل اسیستنت شوید و تب اسیستنت را باز کنید و در نهایت با ورود به بخش گوشی (Phone)، قابلیت Ambient Mode را فعال کنید. در این بخش کاربران می‌توانند قابلیت قاب عکس را برای ویژگی Ambient Mode انتخاب کنند یا آلبوم‌های عکسی که می‌خواند این ویژگی نمایش دهد را از کتاب‌خانه‌ی گوگل فوتوز برگزینند. بیشتر بخوانید: ۱۰ کاری که از عمر گوشی‌تان کم می‌کند تا به این لحظه، ویژگی یادشده هنوز در گوشی وان‌پلاس ۷T دردسترس نیست و درواقع با اینکه گوگل ویژگی Ambient Mode را سه ماه پیش معرفی کرد، در گوشی گوگل پیکسل ۳XL هنوز امکان فعال‌کردن این قابلیت وجود ندارد. بااین‌حال قابلیت جدید گوگل اسیستنت پیش‌تر برای گوشی شیائومی ردمی K۲۰ پرو فعال شده است؛ درنتیجه این امیدواری وجود دارد در آینده‌ای نزدیک، قابلیت Ambient Mode را در گوشی‌های بیشتری شاهد باشیم.

بسیاری از کاربران معتقدند ویژگی مذکور چندان کاربردی نیست و درنهایت تنها پس از یک‌بار امتحان، آن‌را غیر‌فعال می‌کنند. دردسترس‌بودن قابلیت Ambient Mode تنها هنگام شارژ، استفاده از ویژگی یادشده را محدود می‌کند و گوشی هوشمندی که ازطریق کابل درحال شارژ شدن است، اغلب موقعیت چندان مناسبی برای استفاده یا نمایش هرگونه اطلاعاتی ندارد. قابلیت جدید گوگل اسیستنت بیشتر مناسب برای گوشی‌هایی است که ازطریق شارژر بی‌سیم شارژ می‌شوند یا پایه‌ی عمودی برای شارژ دارند. تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: زومیت لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r9X خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گوگل اخبار تکنولوژی تکنولوژی قابلیت Ambient Mode برای گوشی ویژگی Ambient Mode گوگل اسیستنت وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر

ایتنا - یک پلتفرم فرانسوی به نام سیستم شاپ، تصاویری از طرح‌های قالب سری آیفون ۱۶ را منتشر کرده است که در آن چیدمان عمودی دوربین‌ها دیده می‌شود.
به نوشته وب‌سایت مک‌روموس، سیستم مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را آسان‌تر از قبل کرد.

این سیستم نیاز به حلقه آهن‌ربا و سیم‌پیچ دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در نسل جدید گوشی آیفون قطر این حلقه را کاهش داده است.

قرار است در شهریورماه، سری آیفون ۱۶ معرفی شود.
 

در تصویر زیر که توسط وب‌سایت مک‌روموس منتشر شد، تفاوت‌ها بین شکل ظاهری آیفون ۱۶ و سری ۱۵ را می‌بینید.
 
اطلاعات که پیشتر فاش شده بود، نشان داد که آیفون ۱۶ قرار است با استفاده از فناوری جدیدی به‌نام BRS حاشیه‌های صفحه‌نمایش کمتری نسبت به آیفون ۱۵ داشته باشد. هرچند در سری ۱۵ این گوشی حاشیه‌ها چندان به چشم نمی‌آید.

طبق این اطلاعات، فرم چینش دوربین‌ها در سری ۱۶ آیفون نیز دست‌خوش تغییر خواهد شد. ضمن اینکه آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس، مثل مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس به دکمه اکشن مجهز است.

همچنین گفته می‌شد اپل قصد دارد دکمه جدیدی به‌نام Capture Button را به جدیدترین گوشی‌هایش اضافه کند. این دکمه وظیفه ضبط ویدیو را برعهده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد