Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان درحالی‌که هفت روز تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقیمانده است کارزار انتخاباتی در هرمزگان رو به روز داغ‌تر می‌شود.

احزاب مختلف و سرشناس استان هرمزگان این روزها به دنبال تهیه لیست‌های انتخاباتی و ارائه جهت جلب نظر مردم هستند که در این بین اردوگاه اصولگرایان با دست پرتر نسبت به رقیب دیرینه و سنتی خود اصلاح‌طلبان به میدان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که این بار با برنامه‌ریزی وسیع‌تر نسبت به دوره‌های گذشته و به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری در استان هرمزگان فعالیت می‌کنند در روزهای ابتدایی لیست "ابوالقاسم جراره، حسین هاشمی تختی و پرویز سالاری(حوزه مرکزی)، احمد جباری(غرب) و منصور فرهادی(شرق)" را برگزیده بود اکنون با تأئیدیه دیرهنگام سید عبدالکریم هاشمی(نماینده ادوار شرق هرمزگان در مجلس) لیست خود را دستخوش تغییر کرد و لیست خود را با ترکیب "ابوالقاسم جراره، حسین هاشمی تختی و پرویز سالاری(حوزه مرکزی)، احمد جباری(غرب) و سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی(شرق)" نهایی کرد که این لیست در گفت‌وگو ایسنا با علی سلیمی، دبیر اجرایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به تائید رسید.

اما ظاهراً حزب موتلفه نیز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لیستی مشابه با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ارائه خواهد کرد به‌نحوی‌که در گفت‌وگو ابراهیم معتمدی، دبیر حزب موتلفه در استان هرمزگان با ایسنا تاکنون لیست "ابوالقاسم جراره، حسین هاشمی تختی (حوزه مرکزی)، احمد جباری(غرب) و سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی(شرق)" نهایی شده و گزینه سوم از حوزه مرکزی نیز به‌زودی اعلام می‌شود.

از اردوگاه اصولگرایان به‌سوی اصلاح‌طلبان که حرکت کنیم جایی که شکیب ذوالغیاث(دبیر شورای اصلاح‌طلبان استان هرمزگان) در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در خصوص حمایت از لیست مشترک نیز با دبیران احزاب رسمی که در کارگروه کشوری تعیین‌شده است، تشکیل جلسه دادیم و پس از چند جلسه و بحث در خصوص نحوه حضور اصلاح‌طلبان و شکل نقش‌آفرینی آن به جمع‌بندی رسیدیم.

وی اظهار کرد: در جمع‌بندی به این نتیجه رسیدیم که در حوزه‌هایی مانند حوزه شرق و غرب هرمزگان که نامزدهای اصلاح‌طلب تائید شدند، لیست دهیم.

ذوالغیاث در خصوص نامزدهای حوزه مرکزی خاطرنشان کرد: در حوزه مرکزی پس از بحث‌های زیاد قرار شد از میان داوطلبانی که حامی دولت فعلی هستند و رویکرد اعتدالی دارند، حمایت شود که بر روی دو گزینه نیز جمع‌بندی شده که احزاب اصلاح‌طلبان به‌صورت جداگانه آن را اعلام می‌کنند اما شورای اصلاح‌طلبان بر روی فرد خاصی به نتیجه نرسید.

دبیر شورای اصلاح‌طلبان استان هرمزگان در پایان گفت: بدین ترتیب شورای اصلاح‌طلبان استان هرمزگان از "سیده فاطمه ذوالقدر(شرق) و سید محمد نور موسوی(غرب)" حمایت می‌کنند.

همچنین ابراهیم امینی پوری(رئیس شورای حزب کارگزاران در استان هرمزگان) در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: طی روزهای آتی از سوی این حزب لیست نهایی حزب کارگزاران در استان هرمزگان اعلام خواهد شد و از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می‌رسد.

رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: چون گزینه صد در صد اصلاح‌طلبی که بتوانیم بعدها جوابگوی انتظارات مردم باشیم در حوزه مرکزی هرمزگان وجود ندارد، شخص خاصی را معرفی نمی‌کنیم.

آناهیتا احترامی بیان کرد: در سال ۹۲ و ۹۶ نیز با خط‌مشی اصلاح‌طلبان به‌اعتدال رأی دادیم و پیرو همین سیاست ممکن است نامزدهایی را معرفی کنیم که به دولت فعلی و تفکر اصلاحات نزدیک باشند و تا امشب یا فردا ممکن است تغییراتی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در شرق و غرب هرمزگان نیز نامزدهای شورای اصلاح‌طلبان مورد تائید مجمع زنان اصلاح‌طلب استان هرمزگان خواهد بود، اضافه کرد: از "سیده فاطمه ذوالقدر(شرق) و سید محمد نور موسوی(غرب)" در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت می‌کنیم.

اسماعیل شیرین‌کام، رئیس حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با ایسنا، افزود:  به‌صورت حزبی از فردی در حوزه مرکزی حمایت نمی‌کنیم اما به‌صورت حقیقی بیانیه‌ای ظرف روزهای آتی صادر می‌شود که در آن ممکن است از افرادی که به افکار دولت فعلی نزدیک باشند، حمایت شود اما در غرب و شرق هرمزگان همان نامزدهای شورای اصلاح‌طلبان مورد تائید است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سید عبدالکریم هاشمی گفت وگو با ایسنا استان هرمزگان اصلاح طلبان حوزه مرکزی دولت فعلی جمع بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است