Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در آستانه سفر «دونالد ترامپ» به هند، گفت: معامله‌های تسلیحاتی آمریکا در سطح منطقه نه تنها مزاحم و مانع وضعیت صلح و ثبات، بلکه پیامدهای امنیتی منفی برای پاکستان به دنبال خواهد داشت. تاریخ انتشار: 10:13 - 26 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۴۵۳

به گزارش خبرگزاری میزان، رسانه های پاکستان روز جمعه این اظهارات را به نقل از خانم «عایشه فاروقی» سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور در نشست خبری هفتگی وی با خبرنگاران داخلی و خارجی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاروقی همچنین تصمیم آمریکا برای فروش سیستم یکپارچه و تسلیحات دفاع هوایی به هند را زمینه ساز بروز مزاحمت برای ثبات منطقه‌ای دانست و افزود: این اقدام باعث بی‌ثبات تر شدن منطقه‌ای که از قبل دچار وضعیت نابسمانی بوده، خواهد شد.

فاروقی اظهار کرد: فروش این قبیل تسلیحات پیشرفته آمریکا به هند باعث عدم تعادل راهبردی در جنوب آسیا شده و پیامدهای امنیتی برای پاکستان نیز به دنبال دارد.

وی همچنین ضمن انتقاد شدید از آنچه که «سیاست های تهاجمی هند علیه پاکستان و مواضع تحریک آمیز رهبران سیاسی و نظامی این کشور» عنوان کرد، ‌ گفت: مناسبات دفاعی واشنگتن و دهلی نو نیز یکی از عوامل بی ثباتی و مانعی در مسیر صلح جنوب آسیا است.

 

بیشتر بخوانید: شخصیت های پاکستانی: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست نظرسنجی پس از انتخابات دهلی‌نو حاکی از شکست حزب مودی است

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با اشاره به ادعای رییس جمهوری آمریکا برای میانجیگری در ماجرای کشمیر، افزود: زمان آن رسیده که پیشنهاد «دونالد ترامپ» وارد مرحله عملی شود و ما از طرف آمریکایی می خواهیم که در سفر آتی خود به هند موضوع کشمیر را مطرح و مورد بررسی قرار دهد.

رییس جمهوری امریکا قرار است اوایل اسفند ماه سفری رسمی به هند انجام دهد.

انتهای پیام/

ایرنا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاکستان ترامپ سخنگوی وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله

به گزارش قدس آنلاین، هر اسکناس دلار امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است