Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از اعزام یک دستگاه کامیون حامل کمک‌های غیرنقدی به هم‌وطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اعلام فراخوان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از زمان وقوع سیل در استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور، اظهار کرد: استان سمنان نیز با فعال‌سازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و فراخوان‌های تخصصی و عمومی، کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل در این مناطق به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر کمک‌های امدادی جمعیت هلال احمر، در هفته گذشته یک دستگاه کامیون حامل کمک‌های غیرنقدی مردمی و کمک‌های شرکت‌های شهرک صنعتی گرمسار به شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان فرستاده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: محموله‌های یادشده شامل چهار هزار عدد قوطی تن ماهی، ۵۹۲ کارتن مواد بهداشتی و شوینده، ۵۵۰ تخته پتو و سایر ملزومات مناطق سیل‌زده بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استان سمنان سیل گرمسار استان سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان