Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@02:28:14 GMT

فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی برای جامعه بشری است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۰۲۳۴

فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی برای جامعه بشری است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند، گفت: فعال کردن هیئت های اندیشه ورز در حوزه بانوان نقش مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۶ بهمن) در دیدار با بانوان بسیج جامعه زنان استان، با تبریک ولادت باسعادت فاطمه الزهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین و مبارک ترین الگوی آفرینش برای جامعه بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه بشارت تولد فاطمه زهرا(س) از طرف خداوند به پیامبر(ص) در جامعه جاهلیت که دختران را زنده به گور می کردند، مبارک ترین هدیه الهی به رسول خدا بود، افزود: حضور کم رنگ خواهران در نماز جمعه  یکی از خلاءهای جامعه امروزی است و باید این موضوع آسیب شناسی شده و موانع موجود در این خصوص رفع گردد.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز مردی در سطح جامعه و اجتماع موفق است از وجود خانواده ای گرم و پشتیبانی زنی است که حمایت گر و دلگرم کننده آن مرد است، همچنان که زنان در زمان جنگ مشوق و انگیزه دهنده مردان برای پیکار با دشمن بودند.

امام جمعه ایلام با اشاره به توطئه های دشمنان و هجمه های فرهنگی آن از طریق ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی، یادآور شد: امروز در بسیاری از جنبه های اقتصادی، دارویی و پروازی تحریم هستیم اما هیج محدودیتی در استفاده از شبکه ها، رسانه ها و ابزارهای فضای مجازی نداریم و در این مسیر دشمن نتایج خوبی هم گرفته است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه ما باید با برنامه ریزی درست، هدفمند و استفاده از نیروهای فکری پای کار در برابر این هجمه ها و دشمنی ها عمل کنیم، افزود: برای تربیت جوان مومن، انقلابی و پای کار برنامه ریزی کرده و در این راستا باید هدفمند حرکت کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت هیئت های اندیشه روز با حضور بانوان، اظهار کرد: باید با فعال کردن هیئت های اندیشه ورز و استفاده از توان و نیروهای نخبه و صاحب نظر برای رفع معضلات اجتماعی برنامه های کاربردی ارائه شود.

 

امام جمعه ایلام در پایان خاطرنشان کرد: باید از خودمان شروع کنیم و برای تشویق زنان، دختران و جوانان جامعه به فریضه نماز و نماز جماعت با تکیه بر باورها و اعتقادات دینی تلاش کنیم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاطمه زهرا س بانوان الگو ایلام هیئت های اندیشه امام جمعه ایلام فاطمه زهرا س حجت الاسلام کریمی تبار فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.

مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت ایشان در بیمارستان پارسیان در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کردند؛ و فوت ایشان در تهران اتفاق افتاده است.

هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچیک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز به کار ایشان در استان هیچ‌گونه مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه مطرح نشده است؛ به همین دلیل فوت نامبرده هیچ گونه ارتباط کاری نمی‌تواند داشته باشد.

لازم به ذکر است که شیفت بعدی دکتر ملکی در بیمارستان پارسیان از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شد. بنابراین، اخبار منتشر شده مبنی بر فوت ایشان در جاسک نادرست بوده و بر اساس آخرین اخبار و گزارشات فوت ایشان در تهران مورد تأیید است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • مردم چشم انتظار عملیات وعده صادق در عرصه اقتصاد هستند
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • معلم باید الگوی جامعه باشد
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد