Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران بابیان اینکه فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه در سینما غدیر شهرکرد اکران شد گفت: مردم استان با حضوری سه هزار نفری استقبال پرشوری از فیلم های جشنواره فیلم فجر کردند.

«جواد کارگران دهکردی» امروز (شنبه ۲۶ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: آمار بازدید مردم از فیلم های جشنواره فیلم فجر امسال نسبتت با سال قبل با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه در سینما غدیر شهرکرد اکران شد افزود: مردم استان با حضوری سه هزار نفری استقبال پرشوری از فیلم های جشنواره فیلم فجر کردند.

 

وی ابراز کرد: تعداد 18 فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چهارمحال و بختیاری از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه در سینما غدیر شهرکرد اکران شد.

 

کارگران دهکردی یادآور شد: اکران فیلم ها برای اولین بار در کشور و ایجاد شور و نشاط از جمله دلایل استقبال سه هزار نفری مردم از فیلم های فجر امسال در چهارمحال و بختیاری بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به فیلم های اکران شده در جشنواره فیلم فجر استان اشاره کرد و گفت: «کاتی و ستاره»، «سه کام حبس»، «آن شب»، «منطقه پرواز ممنوع»، «قصیده گاو سفید»، «تومان»، «کشتارگاه» و «خوب، بد، جلف ۲ (ارتش سری)» از جمله فیلم های بود که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چهارمحال و بختیاری در سینما غدیر شهرکرد اکران شد.

 

وی، «لباس شخصی»، «دشمنان»، «تورنا ۲»، «مغز استخوان»، «روز بلوا»، «قطار آن شب»، «من می ترسم»، «روز صفر» و «بیست و سه نفر» و «آتابای» را از دیگر فیلم های اکران شده در سینما غدیر شهرکرد عنوان کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش فیلم فیلم های جشنواره فیلم فجر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چهارمحال و بختیاری سه هزار نفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد