Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و روز زن ، پنج گیگابایت اینترنت رایگان بین الملل به همه بانوانی که مشتری خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران هستند، اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  به منظور پیاده سازی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ زنان و بانوان گرامی، این هدیه به تمام بانوانی که ثبت نام سرویس باند پهن با نام و مشخصات ایشان انجام شده باشد، تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک به تمام بانوان و زنان ارجمند کشورمان و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، افزود: این ترافیک هدیه رایگان، از بامداد روز شنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ اول اسفندماه ۹۸ برای مشتریان مشمول این طرح قابل استفاده و مصرف است..

همچنین به همین مناسبت، مجموعا به ۵۶ نفر از همکاران خانم رسمی، قراردادی و بازنشسته شرکت مخابرات ایران و بانوان شاغل در شرکت‌های خدمات اول و شسکام که زیبنده به اسامی حضرت زهرا (س) هستند به قید قرعه هدیه‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات مناسبت های مذهبی شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان