Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:57:27 GMT

۲۰۶ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۰۷۵۳

۲۰۶ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت عرب صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کمیته امداد شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۶ فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه چهار و میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت‌شده است، افزود: این تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تسهیلات اشتغال روستایی و بند ب تبصره ۱۶ تأمین‌شده است.

۲۰۰ مددجوی کمیته امداد در طرح‌های مهارت‌آموزی ساماندهی شدند

رئیس کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه ۱۳۸ طرح در این مدت موفق به دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی شدند، خاطرنشان کرد: طی ۱۰ ماه گذشته ۱۲ فقره تسهیلات مجدد در راستای توسعه اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است.

عرب با تأکید بر اینکه در این مدت ۵۶ نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان از طریق دفاتر کاریابی صاحب شغل شدند، یادآور شد: اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که این نهاد با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای سمنان در راستای توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال انجام داده است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در طرح‌های مهارت‌آموزی این نهاد ساماندهی شدند، تصریح کرد: در این مدت ۱۰۸ طرح خدماتی با پرداخت سه میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان، ۱۴ طرح دام‌پروری و هشت طرح صنایع‌دستی نیز اجرایی شده است.

کد خبر 4852993

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد گرگان تعطیلی مدارس بیرجند خطبه های نماز جمعه مددجویان کمیته امداد طرح های مهارت آموزی تسهیلات اشتغال اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان

ناظریه  با بیان اینکه ۳۰ دستگاه اجرایی و ستادی در راستای ایجاد اشتغال در سامانه رصد تعهد دارند، گفت: سال ۱۴۰۲ مجموع تعهدات دولت برای اشتغالزایی در گرمسار ایجاد ۲ هزار و ۵۸۴ شغل و در آرادان ۶۱۱ فرصت شغلی جدید بود که قریب به چهار هزار شغل در غرب استان ایجاد شد.

وی افزود: از این آمار سهم گرمسار ایجاد سه هزار و ۵۸ فرصت شغلی با تحقق ۱۱۸ درصد و سهم آرادان با ایجاد ۸۹۶ فرصت شغلی جدید با تحقق ۱۴۶ درصد بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد صنایع سمنان در غرب استان مستقر است، خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص رشد صنایع نسبت به رشد جمعیتی در غرب استان، این منطقه طی سال‌های آینده با کمبود نیروی کار مواجه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه