Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@14:16:23 GMT

تتو‌های عجیب لژیونر‌ ایرانی خبرساز شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۰۸۵۲

تتو‌های عجیب لژیونر‌ ایرانی خبرساز شد!

یکی از لژیونر‌های ایرانی این روز‌ها به جای تمرکز روی فوتبالش بیشتر دنبال خالکوبی‌های عجیب است.

به گزارش شریان نیوز،اللهیار صیادمنش پدیده فصل گذشته تیم فوتبال استقلال بود. بازیکنی که فصل پیش با ۱۸ سال سن در ترکیب استقلال خوش درخشید، اما هنوز حضورش به یک نیم‌فصل نرسیده بود که پیشنهادات خارجی سراغ او آمدند و خیلی زود لژیونر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن که توسط مدیریت قبلی استقلال یعنی رضا افتخاری و پندار توفیقی به استقلال پیوست، با رفتن به فنرباغچه ترکیه، سود مالی خوبی نصیب استقلال کرد. قرار بود این بازیکن خیلی زود پدیده تیم مطرح ترکیه‌ای شود، اما توسط همان تیم به باشگاه دیگری قرض داده شد تا با شرایط فوتبال ترکیه آشنا شود.

این بازیکن که به تازگی به فنرباغچه بازگشته، این روز‌ها خالکوبی‌های عجیبی روی بدنش را به نمایش می‌گذارد. بازیکن ۱۹ ساله ایرانی که خیلی نتوانسته هنوز با شرایط فوتبال ترکیه خودش را تطبیق دهد، روی مسائل حاشیه‌ای تمرکز کرده و کسی هم نیست او را راهنمایی کند.

صیادمنش سن و سال کمی دارد و این روز‌ها بیشتر دنبال خالکوبی روی بدنش است تا فوتبالش. بدون شک این بازیکن باید از استعداد ناب خودش استفاده کند و آینده درخشان برای فوتبال ایران باشد، اما مسیر فعلی او را از اهدافش دور خواهد کرد و او باید با زندگی حرفه‌ای، فوتبال حرفه‌ای را هم تجربه کند.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • مورد عجیب عبدالله
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا