Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انصاری رئیس اتحادیه تولید الومینیوم استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت:از آنجایی که در سال جاری میزان تولید ورقه الومینیوم استان اصفهان در واحد‌های تولیدی افزایش یافته خوشبختانه شاهد رشد ۳۰ درصدی صادرات ورقه تولیدی استان به کشور‌های خارجی هستیم که این افزایش صادرات باعث ایجاد درآمد زایی ۶۰ میلیارد ریالی صنعت الومینیوم سازی استان اصفهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در حال حاضر صادرات ورقه الومینیوم استان اصفهان به کشور‌هایی همچون ترکیه، عراق و افغانستان صورت می‌گیرد و پیش بینی می‌شود روند افزایش ورقه تولیدی الومینیوم استان اصفهان به کشور‌های خارجی ادامه یابد.

رئیس اتحادیه تولید الومینیوم استان اصفهان تاکید کرد:در سال جاری تمامی تسهیلات لازم از سوی اتحادیه تولید الومینیوم استان اصفهان به منظور برطرف کردن مشکلات صنعت تولید الومینیوم استان اصفهان از جمله صادرات، تولید، برند سازی، کیفیت و اشتغالزایی به کار گرفته شد تا بتوانیم در نهایت شاهد رشد و توسعه این صنعت مهم در سال جاری باشیم.

انصاری با اشاره به اشتغال زایی صنعت تولید الومینیوم استان اصفهان ادامه داد:خوشبختانه با توجه به توسعه یافتن صنعت الومینیوم استان اصفهان شاهد رشد ۲۰ درصدی اشتغال زایی در این صنعت مهم هستیم.

او گفت:صنعت تولید الومینیوم استان اصفهان با ایجاد اشتغال مولد توانسته در سال جاری برای ۵۵۰ نفر اشتغال به وجود آورد.

رئیس اتحادیه تولید الومینیوم استان اصفهان اضافه کرد:در استان اصفهان ۵۵۰ واحد تولید ورقه الومینیوم وجود دارد که در تلاش هستیم تا تعداد این واحد‌های تولیدی را در سال آینده افزایش دهیم.

انصاری در خصوص میزان تولید ورقه الومینیوم در واحد‌های تولیدی استان اصفهان در سال جاری یادآور شد: خوشبختانه در سال جاری میزان تولید ورقه الومینیوم استان اصفهان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد بیشتر بوده و علت اصلی رشد میزان تولید صنعت الومینیوم سازی استان اصفهان افزایش اشتغالزایی در این صنعت است.

او تاکید کرد:رونق و توسعه صنعت الومینیوم سازی استان اصفهان در سال جاری باعث تقویت دیگر صنایع استان ازجمله صنعت خودرو، صنعت برق وصنعت کشاورزی شده است.

رئیس اتحادیه تولید الومینیوم استان اصفهان در خصوص اثر گذاری صدمات رکود درصنعت ساختمان بر روی صنعت الومینیوم استان اصفهان گفت: از انجایی که در حال حاضر وضعیت مطلوبی از سوی صنعت ساختمان به چشم نمی‌خورد به همین منظور تمامی تسهیلات لازم جهت جلوگیری از صدمات ناشی از این رکود به داخل صنعت الومینیوم استان اصفهان از سوی اتحادیه تولید الومینیوم استان ارائه شده است.

انصاری ادامه داد:خوشبختانه سطح کیفیت تولید ورقه الومینیوم استان اصفهان به صورت ماهانه در حال افزایش است و این استان اصفهان به عنوان نخستین استان از نظر سطح کیفیت تولید ورقه الومینیوم در کشور شناخته می‌شود.

او اضافه کرد:افزایش سطح کیفیت ورقه الومینیوم استان اصفهان باعث شده تا سرمایه گذاری‌ها بر روی گسترش این صنعت رقم بخورد.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش صادرات رونق تولید اشتغالزایی واحد های تولیدی سال جاری سطح کیفیت شاهد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی

محسن خجسته‌مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، در این حوزه امروز یکی از رویدادهای مهم اقتصادی صنعت نفت با مشارکت مردم را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: برای تحقق برنامه‌های تولیدی باید سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم انجام دهیم که در دولت سیزدهم این کار زیربنایی در حال انجام است.

خجسته مهر گفت: پیش‌تر تنها شرکت‌های اکتشاف و تولید می‌توانستند در صنعت نفت سرمایه‌گذاری کنند، اما با ابتکار وزیر نفت و هماهنگی لازم با دولت قرار شد پتروشیمی‌ها نیز در بالادست صنعت نفت حضور یابند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان کرد: قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان به ارزش ۱۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار و دیگر میدان‌ها در مجموع به ارزش ۱۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار با حضور بانک‌ها به امضا رسید و به‌تازگی با امضای قرارداد فشارافزایی، وزارت نفت نشان داد که می‌تواند کارهای بی‌نظیری در این صنعت انجام دهد.

خجسته‌مهر با تأکید بر اینکه با نهایی و اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امروز بیش از ۱۶ مخزن گازی کشور توسعه می‌یابد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید در چهار استان نفت و گازخیز کشور اضافه می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در بخش بالادستی صنعت نفت را قراردادی برد - برد برای شرکت ملی نفت ایران و آن‌ها دانست و گفت: مردم به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌ها با این تفاهم‌نامه‌ها در طرح‌های بالادستی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سالانه به‌طور میانگین یک میلیارد ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است، درحالی‌که در ۲.۵ سال عمر دولت سیزدهم این رقم به سالانه ۶ میلیارد ۳۰۰ میلیون دلار رسیده و درمجموع ۱۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده که بخش قابل‌توجهی از این سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی