Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مبانی تشکیل این شورا، نفی سهیمه‌بندی و تصمیم‌گیری از بالا به پایین را از اصول تشکیل این شورا برشمرد.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی نشست خبری که صبح امروز در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، درباره فهرست ایران سربلند که اطرف شورای ائتلاف اعلام شده توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص اظهار داشت: شورایی که به نام شورای ائتلاف موسوم شد، از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و ابتدا موضوعاتی غیر از انتخابات مورد بحث بود و از یکسال پیش وارد موضوع انتخابات شد و کار آن از اردیبهشت 98 تا امروز دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: سوابق کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران +تصاویر لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران اعلام شد +اسامی

حداد عادل ادامه داد: این شورا در انتخابات چند اصل را مبای خود قرار داد که از جمله آن میتوان به وحدت فراگیر از همه نیروهای انقلابی، جوانگرایی، دخالت دادن مردم در فرآیند رسیدن به لیست واحد و مشارکت دادن بیشتر بانوان در رسیدن به لیست واحد اشاره کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه به چند مبنای سلبی در خصوص اصول تشکیل شورای مذکور نیز اشاره کرد و گفت: نفی سهمیه بندی، نفی تصمیم گیری از بالا به پایین، نفی تصمیم گیری از مرکز برای شهرستانها و استانها از این اصول است. لذا یک راهنمای کاری تنظیم شد و در هر استانی شورای ائتلاف استان بوجود امد و در از حوزه انتخابیه یک مجمع عمومی تشکیل شد که حداقل نفرات آن ۱۵۰ نفر از افراد عمومی و فعالان سیاسی بود.

** نقد قالیباف به لیست اولیه کم بودن تعداد نیروهای اقتصادی بود

وی در پاسخ به سوالی درباره نپذیرفتن لیست شورای ائتلاف از سوی محمّدباقر قالیباف، خاطرنشان کرد: نقدی که آقای قالیباف به فهرست نهایی‌نشده شورای ائتلاف داشتند این بود که انتظار داشتند تعداد نیروهای اقتصادی لیست، بیشتر باشد.

حداد عادل ادامه داد: پس از توئیت آقای قالیباف، بررسی بیشتری به‌عمل آمد و با تعییراتی در لیست، نظر ایشان و سایرین تامین شد و اکنون اختلافی وجود ندارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه در تهیه فهرست توجه ما به اقتصاد بود، تصریح کرد: سعی شد بیش از هر چیزی، کسانی انتخاب شوند که از نطر اقتصادی، صاحب‌نظر، صاحب تجربه و فعال باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه مشکل اصلی کشور، معیشت است، شورای ائتلاف سعی کرد فهرستی کارآمد را تهیه کند.

حدادعادل، عنوان لیست شورای ائتلاف را، "ایرانی سربلند" برای تشکیل مجلسی کارآمد دانست و تصریح کرد: مقصود از حضور این لیست در مجلس، نجات اقتصاد ایران است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا حداد عادل انقلاب اسلامی نشست خبری انقلاب انتخابات98 انتخابات مجلس انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمدباقر قالیباف غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصمیم گیری حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب