Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، عضو شورای شهر رشت، ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری که در پی بارش برف سنگین در استان، تلاش‌هایی فراتر از امکانات موجود ارائه دادند، اظهارکرد: پرسنل زحمتکش شهرداری بیشتر از توان خود توانستند به شهروندان خدمات رسانی کنند‌ و این امر جای تقدیر فراوان دارد.

حامد عبدالهی با اشاره به تماس‌های مکرر خود در نیمه شب برفی و روزهای سرد و یخبندان با شهردار رشت، معاونان وی و شهرداران مناطق گفت: همه پای کار بودند و از جان مایه گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیز همگان شاهد تلاش مضاعف مجموعه شهرداری و به ویژه پاکبانان و نیروها و شرکت‌های خدماتی فضای سبز زحمتکش برای پاک سازی شهری در این هوای بارانی هستند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه بنده به عنوان عضو شورا، دست تک‌تک تلاشگران شهرداری و پرسنل را می‌بوسم، گفت: شایسته نیست که کم کاری و غفلت برخی از دستگاه های خدمت رسان را در بازگشایی معابر به مجموعه شهرداری نسبت دهیم.

حامد عبدالهی ضمن ابراز دلخوری از برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: باید در میدان عمل به حرف‌ها جامه عمل پوشاند زیرا امروزه سخن راندن به ویژه در فضاهای مجازی بسیار آسان است.

این عضو شورای شهر رشت در پایان از شهردار کلانشهر رشت، معاونان وی، شهرداران مناطق، پاکبانان پرتلاش، نیروهای شرکت های خدماتی فضای سبز و سایر نیروهای شهرداری بابت خدمات دهی به شهروندان در روزهای بحرانی برف قدردانی کرد‌ و افزود: تلاش‌های بی‌وقفه شهردار و مجموعه شهرداری رشت در این بحران ستودنی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری فضای سبز فضای مجازی شهرداری رشت مجموعه شهرداری عضو شورای شهر شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه