Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۲۲در رابطه با افتتاح ۵۵ پروژه شهری در این منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری منطقه ۲۲ صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محمدرضا عارف  رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نوذر پور شهردار منطقه ۲۲ صبح امروز در مراسم افتتاح ۵۵ پروژه در منطقه ۲۲ شهر تهران گفت: درصد انتصاب بانوان در منطقه ۲۲ از ۹ درصد به بیست درصد افزایش یافته است و در حال حاضر هجده نفر از بانوان پست های مدیریتی دارند و امیدواریم این عدد بیشتر از این شود.

شهردار منطقه ۲۲ تهران افزود: ۹۱ پروژه در طول دو سال مدیریتم در منطقه ۲۲ افتتاح شده است که سهم بسزایی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان داشته است.  منطقه ۲۲ در بخش شهری ۵ هزار و ۸۵۰ هکتار وسعت دارد و با احتساب حریم آن سرجمع ۲۴ هزار هکتار وسعت دارد.

نوذرپور تصریح کرد: امسال پیش بینی می کنیم که جمعیت این منطقه به ۲۰۰ هزار نفر برسد و این در حالی است که ما هشت روستا نیز در محدوده این منطقه داریم.  ورزشگاه آزادی، دو بوستان جنگلی، دریاچه خلیج فارس، دو رودخانه و مجموعه های تجاری مختلف از دارایی های این منطقه محسوب می شود.

او اضافه کرد: منطقه ۲۲ از سه دهه پیش در کنار محدوده تهران شکل گرفته و ابتدا در کنار رود دره کن جمعیت ساکن شده است و از سال ۶۵ شکل گیری منطقه استارت می خورد. سال ۷۸ بعد از تصویب طرح تفصیلی مدیریت شهری منطقه ۲۲ آغاز می شود و این منطقه دو بافت قدیمی و جدید دارد.

نوذرپور افزود: بافت قدیمی مسکونی بوده و سطح زندگی مناسبی در آن جریان دارد اما در بافت جدید ساخت و سازهای اواخر دهه هشتاد را شاهدیم. در بافت جدید ساختمان های انبوه ساز را شاهدیم و این در حالی است که در این بخش شاهد کاهش سرانه های خدماتی بوده ایم.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: امروز ۵۵ پروژه افتتاح می شود که در شش محور تفکیک می شود که بخشی معابر و زیرساختی است و بخشی فرهنگی و اجتماعی و گردشگری. یک میلیون متر مربع حجم پروژه های اجرا شده است که باعث می شود ۶ متر به سرانه های خدماتی منطقه افزوده شود.

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: مجموعا ۶۲۰ میلیارد تومان هزینه برای این پروژه ها صرف شده است که حدود ۲۰ میلیارد آن را بخش خصوصی تامین کرده است. ساخت بازار میوه و تره بار، دهکده مهربانی، سایت چیپر(تولید چیپس رنگی از سرشاخه های درختان) نیروگاه خورشیدی، پایانه تاکسیرانی و ساخت ۷ معبر عمومی از جمله اقدامات این منطقه بوده است.

او تصریح کرد: مناسب سازی سرویس های بهداشتی، گذر فرهنگی تاراژ، بوستان تندرستی، کتابخانه بوستان چیتگر, پاتوق محله یاسمن، بهسازی معبر بلوار امیرکبیر برای معلولان از دیگر اقدامات بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار تهران شهردار پیروز حناچی مدیران زن شهردار منطقه 22 منطقه ۲۲ ۵۵ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی به صورت رسمی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی در مراسمی روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران خبرگزاری ایمنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 749573

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی