Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به شکل عجیبی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جدا شد. او به آبادانی‌ها تضمین داد ضمن ترک این باشگاه به هیچ تیم ایرانی نخواهد رفت.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از جدایی اسکوچیچ از نفت، این مربی کروات با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع خشم مسئولان صنعت نفت آبادان را در پی داشت و آن‌ها از روزی که اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال قرارداد بست به او ۵ روز فرصت دادند تا غرامت ۱۴۰ هزار دلاری به این باشگاه بپردازد در غیر این صورت از این مربی به فیفا شکایت خواهند کرد.

حالا مهلت ۵ روزه اسکوچیچ به پایان رسیده است. این مربی قصد داشت تا با گفت و گو و برگزاری جلسه با نفتی‌ها این موضوع را ختم به خیر کند، اما مسئولان باشگاه صنعت نفت طبق اولتیماتومی که به اسکوچیچ داده بودند و همچنین بر اساس مفاد قرارداد با این مربی از امروز می‌توانند از اسکوچیچ به فیفا شکایت کنند.

بیشتر بخوانید: مربی داخلی تیم ملی فوتبال ایران فردا معرفی می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فوتبال ایران صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری بعد از بازی ایران و قرقیزستان وقتی وحید شمسایی وارد سالن شد از دیدن یک خبرنگار قدیمی در میان جمع خبرنگاران غافلگیر شد و با او شوخی کرد.

شمسایی رو به تاکو کاواچی، خبرنگاری که از سال 2002 در حوزه فوتسال به صورت حرفه‌ای کار می‌کند، گفت: به دوست قدیمی‌ام سلام می‌کنم، یکی از کسانی که از وقتی من در کودکی بازی می‌کردم تا الان که مربی هستم کنار فوتسال است!

این جملات شمسایی باعث خنده حاضران در نشست شد. در پایان کنفرانس خبری هم این خبرنگار از سرمربی ایران علت حذف ژاپن را جویا شد. شمسایی با رفتاری حرفه‌ای گفت: تحلیل اینکه چرا ژاپن حذف شد کار من نیست و باید خود ژاپنی‌ها این موضوع را بررسی کنند اما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران از حذف ژاپن ناراحت شدم، چون نه فقط ژاپن را یک حریف قدرتمند و محترم می‌دانم بلکه با کنجیرو کوگوره، سرمربی تیم، سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی دوست هستم و ناراحت شدم که تیم آنها مسابقات را ترک کرد و در جام جهانی حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز