Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:50:52 GMT

پیامک اعلام تماس از دست رفته هزینه ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۱۵۳۳

پیامک اعلام تماس از دست رفته هزینه ندارد

ایسنا/اصفهان رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات استان اصفهان گفت: برخلاف اخباری که اخیرا شایع شده، پیامک تماس از دست رفته را به اطلاع مشترکان می‌رساند، هیچ هزینه‌ای ندارد.

بهنام میرزا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سرویس‌ «تماس‌بان» همراه اول یکی از سرویس‌های رایگان این اپراتور است که از طریق آن پیامک اطلاع از تماس های دریافتی را به مخاطبان ارسال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشید، «تماس بان» پس از اتصال مجدد شما به شبکه همراه اول، شماره تمام کسانی را که در این فاصله با شما تماس گرفته اند را به همراه زمان تماس، در یک پیامک برای مشترک ارسال خواهد کرد.

رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات استان اصفهان با تاکید بر اینکه فعال سازی و استفاده از سرویس «تماس بان» رایگان است، خاطرنشان کرد: مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به شماره ۹۹۱۴ سرویس «تماس بان» را فعال کنند. مشترکین برای فعال سازی, غیر فعال سازی و درخواست اعلام وضعیت سرویس می توانند کدهای مربوطه را به شماره ۹۹۱۴ ارسال کنند.

وی پیام های منتشر شده در خصوص هزینه بر بودن این سیستم را شایعه عنوان کرد و گفت: مراجعه به سایت همراه اول اطلاعاتی درباره سرویس تماس‌بان را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، اخیرا مطلبی در شبکه‌های مجازی و کانال‌های پیام‌رسان‌ مبنی بر این منتشر شده که پیامک سرویس «تماس‌بان» مشمول هزینه ۵۰۰ تومانی از مشترکین است و کاربران را مجاب می‌کند که این سرویس را غیرفعال کنند.

این پیام که در فضای مجازی دست به دست می شود، آمده: «شرکت مخابرات در ازای هر پیامکی که در خصوص در دسترس نبودن به شما می دهد، (مشترک مورد نظردردسترس نمی باشد، تماس شما ازطریق پیامک به ایشان اعلام خواهد شد, مبلغ ۵۰۰ تومان به حساب شما منظور می کند و نام این سیستم را «تماس بان»" نامیده! و جهت غیر فعال نمودن این سیستم، عدد ۵ را به ۹۹۱۴ ارسال نمایید این پیام را به گروه های دیگر بفرستید تا همه آگاه گردند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پیامک مخابرات همراه اول فعال سازی همراه اول تماس بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»