Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@02:39:49 GMT

مرگ دلخراش کودک ۸ ساله توسط سگ‌های وحشی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۱۶۶۱

صراط:

واحد مرکزی خبر نوشت: روز گذشته یک کودک زاهدانی ساکن شهرستان میبد در پی حمله سگ‌های ولگرد جان خود را از دست داد.

ساعت ۵ بعدازظهر دیروز جمعه دو پسر بچه زاهدانی ۸ و ۱۱ ساله، ساکن میبد که در حال جمع آوری ضایعات درمحله گود زباله خارج از محل مسکونی در کاشف آباد بودند مورد حمله ده‌ها سگ وحشی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین حادثه برادر بزرگتر فرار کرد اما برادر ۸ ساله طعمه سگ قرار می گیرد و جانش را از دست داد.

نیروی انتظامی به همراه سپاه و بسیج و هلال احمر پس از ساعت‌ها جستجوی منطقه سرانجام جسد این کودک ۸ ساله را در گود ضایعات درحالی که بخشی از بدنش را سگ‌ها خورده بودند ساعت ۷ صبح پیدا کردند.

منطقه غیر مسکونی کاشف آباد در نزدیکی یکی از کشتار گاه های میبد در کمربند شرقی شهرستان میبد واقع شده است. معمولا مردم لاشه احشام خود را در این منطقه رها می کنند و همین موضوع موجب تجمع سگ های ولگرد می شود.

سال گذشته نیز پسر بچه دیگری به نام نسیم در نزدیکی یکی از مرغداریهای میبد توسط سگ های ولگرد جان خود را از دست داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سگ های وحشی حمله مرگ صراط سگ های ولگرد ۸ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کد خبر 6095143

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله