Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: نجات استان‌ها از تنش آبی را یک وظیفه مهم برای وزارت نیرو می‌دانیم و در این زمینه تا پایان سال 70 پروژه مهم را افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا اردکانیان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح سد سرنی میناب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان آغاز پوشش «#الف_ب_ایران» 157 پروژه مهم در حوزه آب و برق در کشور به افتتاح رسیده است که اعتباری بالغ بر 23 هزار میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که تا پایان سال نیز 70 پروژه مهم دیگر را در این زمینه افتتاح خواهیم کرد، افزود: رفع تنش آبی از شهرهای مختلف کشور یک وظیفه اساسی بر دوش وزارت نیرو است که با جدیت در حال کار بر روی آن هستیم.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: افتتاح سد سرنی میناب و خط انتقال آب از این سد به تصفیه خانه، یکی از پروژه‌های مهمی است که ضمن رفع تنش آبی مرکز هرمزگان، سبب جلوگیری از هدررفت سالانه میلیون‌ها متر مکعب آب شیرین ناشی از نزولات جوی در بالادست این سد خواهد شد.

اردکانیان همچنین اضافه کرد: سد سرنی با 61 میلیون مترمکعب ظرفیت، در حال حاضر بالغ بر 40 میلیون مترمکعب آب شیرین در خود جای داده که یک سرمایه بسیار خوب برای بهبود وضعیت سفرها‌ی آب زیرزمینی منطقه و کاهش فشارهای خشکسالی در هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: سد سرنی میناب وزیر نیرو هرمزگان بندرعباس تا پایان سال وزارت نیرو پروژه مهم سد سرنی تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خبری مبنی بر گرفتار شدن فردی ۳۰ ساله در کوه ریگ روستای قلعه سوخته دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به شش مصدوم در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

 مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از طی چهار ساعت مسیر، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و اقدامات پیش‌بیمارستانی و کمک‌های اولیه را برای وی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه