Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدعسگری از اعزام دو تیم امداد رسانی تیپ ۲۳۰ به مسافران گرفتار در برف و کولاک استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی تیپ ۲۳۰، با بارش برف و باران و برودت هوا در استان گلستان تردد مسافران در محور مواصلاتی گرگان، توسکستان، شاهرود بسیار مشکل شد که با درخواست مسئولان استانی از تیپ ۲۳۰، نیروهای این تیپ با اعزام دو اکیپ، متشکل از نیروهای امدادی و خودروهای تاکتیکی رأس ساعت ۲۲:۱۰ به جاده توسکستان اعزام و به خانواده هایd که در این محور مانده بودند امداد رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرتیپ دوم ستاد «محمدعلی سعیدعسگری» فرمانده تیپ ۲۳۰ با حضور در منطقه علاوه بر بازدید، خود، دوشادوش همرزمانش سعی در تسریع امور داشتند که با موفقیت به انجام رسید و مسافران نجات یافتند.

 

ارشد نظامی آجا در استان گلستان ساعت ۳:۱۰ بامداد شنبه، هنگام بازگشت به پادگان در گفتگویی ارتش امروز را در کنار مردم و با مردم دانست.

 

وی با عنایت به اجرایی شدن طرح های مصباح، تصریح کرد: برقراری تامین مردم در کنار طرح های مردم یاری، امروز از اوجب واجبات نیروهای ارتشی است.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: برف و کولاک ارتش استان گلستان امداد رسانی اعزام دو تیپ ۲۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده