Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:36:01 GMT

تلاش برای برقراری برق مشترکان املش ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۰۳۵

تلاش برای برقراری برق مشترکان املش ادامه دارد

گیلان - فرماندار شهرستان املش با بیان اینکه تلاش ها برای برق رسانی به خانوارها با قوت ادامه دارد، گفت: در حال حاضر هشت اکیپ فنی در تلاش برای برقراری برق مشترکان هستند و انتظار داریم تعداد این اکیپ ها افزایش یابد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری املش ،محمد رنجبر با تشریح وضعیت کنونی شهرستان پس از بارش برف در روزهای اخیر و اقدامات صورت گرفته با اشاره به حضور میدانی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان قبل، حین و بعد از بارش برف در جهت پیش بینی تمهیدات و خدمات رسانی به مردم، افزود: میزان بارش در املش بیش از پیش بینی ها بود و با تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان تلاش شد تا به مردم خدمت رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: راه های مواصلاتی شهرستان املش به جز ییلاقات سمام و کجید بازگشایی شده است.

فرماندار املش با بیان اینکه معابر اصلی و کوچه های شهری نیز به صورت کامل بازگشایی شده و پیاده روها نیز در تلاشیم تا پاکسازی شود، گفت: اکثریت مسیرهای روستایی شهرستان باز است و تعداد معدودی که باقیمانده نیز، امروز بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه در گازرسانی مشکلی نداشتیم، اظهار کرد: از تعداد ۱۵ هزار خانوار شهرستان املش، حدود ۱۰ هزار خانوار برقشان وصل است.

رنجبر با اشاره به قطعی برق حدود ۳۰ درصد از خانوارهای شهرستان املش و تلاش هشت اکیپ فنی برای برقراری برق مشترکان گفت: انتظار ما این است تا به منظور تسریع در برقراری برق مشترکان، تعداد این اکیپ ها افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: عمده مشترکان شهرستان، از آب شرب برخوردار هستند و آن دسته از خانوارهایی که با قطعی آب مواجه هستند؛ با برقراری برق، از نعمت آب آشامیدنی نیز بهره مند می‌شوند.

فرماندار املش با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمت مستمر نانوایی ها به مردم با بهره‌گیری از موتور برق های مساجد و هیأت های مذهبی شهرستان، نانوایی ها فعال هستند، گفت: طی هماهنگی صورت گرفته با یکی از واحدهای بخش خصوصی، اقلام فاسدشدنی موجود در مغازه هایی که با قطعی برق مواجه بودند، به آنجا منتقل شد تا میزان خسارت ها کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به سفر امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به املش برای بررسی آخرین وضعیت این شهرستان و مدیریت شرایط پس از برف، از صبوری مردم شریف شهرستان املش قدردانی کرد و از آنان خواست تا بیش از پیش با خدمتگزاران خود برای بهبود خدمات رسانی همکاری داشته باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان مصرف برق فرمانداری برای برقراری برق مشترکان شهرستان املش برای برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست امور آب و فاضلاب گچساران گفت: خط انتقال برق ایستگاه های پمپاژ این شهرستان بر اثر طوفان و بارندگی سیل آسای روز گذشته دچار مشکل شده و هم اکنون آب شهر دوگنبدان قطع شده است.

خسرو افشین پور افزود: این ایستکاه های پمپاژ آب بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان را تامین می کند.

وی بیان کرد: ایستگاه های پمپاژ آب سعادت‌آباد لیشتر، تنگ باشت، آبشیرین و امامزاده جعفر بر اثر بارندگی دچار خسارت شدند.

افشین پور ادامه داد: این ایستگاه ها آب مناطق کارکنان، رزمندگان، آبگرمو، کوی شهید فهمیده، باغ فردوس و سه راهی ،سطح شهر، گلستان، رادک، بهارستان، شهرک نفت و .... را تامین می کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون چهار گروه عملیاتی از شرکت برق و آب فاضلاب گچساران در حال تعمیر این ایستگاه های پمپاژ هستند.

افشین پور ضمن عذرخواهی از مشترکان به واسطه قطعی آب شهر دوگنبدان گفت: مشترکان در مصرف آب صرفه جویی کنند و تلاش می شود هر چه سریعتر این مشکل برطرف جریان آب در شبکه ها برقرار شود.

بیش از ۳۹ هزار انشعاب آب آشامیدنی در شهر دوگنبدان و ۹ هزار انشعاب در روستاهای این شهرستان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد