Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، نوراحمد درخوش افزود: کمتر از ۵ درصد از مردم ایرانشهر عوارض شهرداری را پرداخت می‌کنند که این امر سبب پایین آمدن خدمات شهرداری در این شهر شده است.

وی بیان کرد: عوارضی که مردم باید به عنوان حق شهروندی به شهرداری پرداخت کنند شامل عوارض نوسازی، حق عمران، حق تنظیف و عوارض خودرو است که شهروندان در پرداخت این عوارض مشارکتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ایرانشهر گفت: پرداخت به موقع عوارض نوسازی توسط شهروندان سبب رشد و توسعه شهری می‌شود به همین دلیل این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: شهر همانند خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم و شهرداری را می‌توان به منزله مادری در نظر گرفت که وظیفه مدیریت خانه را بر عهده دارد. اگر شهروندان با شهرداری هماهنگ و همگام باشند قطعا شهری زیبا و پاک خواهیم داشت.  

این مسئول بیان کرد:ایرانشهر از لحاظ جایگاه در مرکزیت بلوچستان قرار دارد به طوری که روزانه حدود ۳۰ هزار نفر از شهرستان‌های همجوار برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و تهیه مایحتاج خود وارد این شهر می‌شوند که در پی آن حجم تجمع زباله نیز بالا می‌رود.  

شهردار ایرانشهر اظهار کرد: امیدواریم شهروندان با حمایت‌های بیش‌از پیش خود و با پرداخت عوارض، شهرداری را در خدمات‌رسانی بهتر کمک کنند.

کد خبر 484330 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان مالیات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد