Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:41:03 GMT

نشست خبری جشنواره تجسمی فجر در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۲۲۳

نشست خبری جشنواره تجسمی فجر در حال برگزاری است

نشست خبری دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر صبح امروز (۲۶ بهمن‌ماه) در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، نشست خبری دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر با حضور هادی مظفری (مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی) و ابراهیم حقیقی (دبیر جشنواره) صبح امروز  (۲۶ بهمن‌ماه) در حال برگزاری است.

در ابتدا هادی مظفری، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی اعلام کرد که جشنواره هنرهای تجسمی دوازدهم روز سه‌شنبه (۲۹ بهمن‌ماه) در مرکز صبا افتتاح می‌شود، تا پنجم اسفند ادامه دارد و نهم اسفند نیز مراسم اختتامیه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر حال برگزاری جشنواره تجسمی فجر هنرهای تجسمی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که این نشست درباره بررسی آخرین تحولات توافق تبادل‌اسرا و حمله احتمالی نظامی به رفح است.

طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌ تا حمله زمینی گسترده به رفح را آغاز کند. با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، حملات هوایی و بمباران‌ها تشدید شده و در روزهای اخیر مناطق مسکونی رفح هدف حمله قرار گرفته‌اند.

پیش از این هم در بهمن سال گذشته شهر رفح مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و در آن زمان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید بسیاری از کشورها مواجه شده بود؛ کما اینکه در گزارش‌های خبری آمده مصر تهدید کرده در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، از پیمان کمپ دیوید خارج خواهد شد.

نتانیاهو همواره برای نابودی حماس، حمله به رفح را جزو ضروریات دانسته و مدعی است که سران حماس و شهرک‌نشینان زندانی‌شده از سوی مقاومت در این شهر حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر