Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اطری با بیان اینکه تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی سپری می کند گفت: خوشحالم که سهمیه المپیک را قبلا گرفته ام و با تمرکز فقط به تمریناتم فکر می کنم. انتظار حمایت بیشتری داریم و مسئولین بالای سر ما باشند تا برای ادامه راه انگیزه بیشتری بگیریم.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر تمرینات قدرتی را پشت سر می گذاریم و برنامه داریم تا برای المپیک به اوج آمادگی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم همین آرامش را حفظ کنم تا با شرایط روحی و جسمی خوب روانه توکیو شوم.

اطری در خصوص پیش بینی از کسب نتیجه در المپیک توکیو ۲۰۲۰ گفت: واقعا نمیتوان پیش بینی کرد و بخصوص سبک وزن که مدعیان زیادی دارد و شرایطش با تمام اوزان فرق می کند. تمریناتم را دوبرابر کردم و با کمک کادر فنی هرچه در توان دارم خواهم گذاشت تا با دعای مردم دست پر از مسابقات برگردیم و باعث افتخار کشور و خوشحالی مردم شویم.

وی در پایان گفت: کمک هزینه ای که قرار بود از وزارت ورزش دریافت کنیم به دست ما رسیده، اما در سال المپیک توقع حمایت بیشتری داریم. این المپیک است که پرچم کشورمان را بالا می برد و باعث سربلندی ما می شود و باید تمام تمرکزمان را روی تمرینات بگذاریم.

کد خبر 4853112

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اطری کشتی آزاد المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال لیگ برتر والیبال فوتسال کشتی آزاد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم