Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:40:01 GMT

واژگونی آمبولانس در خیابان طالقانی+ جزییات

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۳۲۹

واژگونی آمبولانس در خیابان طالقانی+ جزییات

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از حادثه واژگونی یک دستگاه آمبولانس در خیابان طالقانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت 10:35 امروز صبح  در مسیر خیابان طالقانی قبل از پل حافظ(منطقه6) یک دستگاه آمبولانس بخش خصوصی که در این مسیر در حال حرکت بود ناگهان واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه پلیس در محل حاضر شده وبه بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخت.

وی گفت : این آمبولانس در حال اعزام به ماموریت بیمارستان مسیح دانشوری بوده که در راه و به پهلوی راست واژگون شد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: خوشبختانه در این آمبولانس بیماری حضور نداشته و فقط راننده و سرنشین در آن حضور داشتند که به هیچ یک آسیبی نرسیده است .

رازقی در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

وی از رانندگان درخواست کرد: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امبولانس واژگونی تصادف پلیس راهور ناجا خیابان طالقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟