Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت با بیان این که تخصیص سهمیه بنزین نوروزی در دولت مطرح شده است گفت: منتظریم برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی به ما اطلاع دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن زنگنه در حاشیه همایش توسعه نظام مالی در صنعت نفت گفت: منتظریم برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی به ما اطلاع دهند. اما این موضوع را در دولت مطرح کردم آقای رئیس‌جمهور دستور دادند که پیشنهادات در این زمینه مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحثی مطرح است که اگر مثلا 100 لیتر بنزین سهمیه اضافه به 18 میلیون خودرو تخصیص یابد رقمی حدود 3000 میلیارد تومان از درامد‌های طرح یارانه معیشتی کم می‌شود که این مسئله باعث شده برخی در دولت با این موضوع همراهی نکنند. اما هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده است.

وزیر نفت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تولید نفت از میادین غرب کارون از سال 92 تا کنون 5 برابر شده است و با تمام قدرت کار می‌کنیم. عمده اتکای منابع مالی توسعه این میادین، صندوق توسعه ملی بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تخصیص سهمیه بنزین نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟

به گزارش خبرنگار جماران، ‌‌امام خمینی (س) در بیست و چهارم مرداد ماه سال 58 مطابق با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سال 99 در جمع هیاتی از مقامات سوریه از جمله عبدالحلیم خدام (معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه) به منشأ ضعف در میان مسلمین اشاره کرده و فرمودند:

 

"برای من یک مطلب به شکل معماست و آن این است که همۀ دوَل اسلامیّه و ملت های‌‎ ‎‌اسلام می دانند که این درد چیست، می دانند که دست های اجانب در بین است که اینها را‌‎ ‎‌متفرق از هم بکند، می بینند که با این تفرقه ها ضعف و نابودی نصیب آنها می شود،‌‎ ‎‌می بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده ـ که اگر مسلمین‌‎ ‎‌مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد ـ مع ذلک‌‎ ‎‌در مقابل او زبون هستند. معما این است که با اینکه اینها را می دانند ، چرا با علاج قطعی،‌‎ ‎‌که آن اتحاد و اتفاق است روی نمی آورند؟ چرا توطئه هایی که استعمارگرها برای‌‎ ‎‌تضعیف آنها به کار می برند، آنها توطئه ها را خنثی نمی کنند؟ آیا این معما چه وقت باید‌ حل شود؟ و پیش کی باید حل بشود؟ این توطئه ها را کی باید خنثی کند غیر از دولت های‌‎ ‎‌اسلام و ملت های مسلمین؟ این معمایی است که شما اگر جوابی دارید و حل کردید این‌‎ ‎‌معما را به ما هم تذکر بدهید." ‌

صحیفه امام؛ ج 9، ص 274-275

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟