Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@21:39:14 GMT

۱۴۶ هزار نفر از سامانه نت سنج پلاس بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۵۳۶

۱۴۶ هزار نفر از سامانه نت سنج پلاس بازدید کردند

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طی ۷۴ ساعت گذشته از زمان راه اندازی سامانه نت سنج پلاس نزدیک به ۱۴۶ هزار نفر از مردم از این سامانه استقبال و به بازدید کیفیت و پوشش اپراتورها پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نشست خبری "راه اندازی سامانه نت سنج پلاس و قابلیت‌های آن" که صبح امروز برگزار شد ، گفت: در ابتدای وزارت آذری جهرمی چند درخواست داشتند که یکی نظارت و دیگری کیفیت خدمات اینترنتی بود که در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله پروژه‌ای براساس شاخص کیفیت مشتری و استانداردهای جهانی تعریف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار جدیدی انجام دادیم خودمان به جای مشتری در حدود ۶ هزار سنجه در سطح کشور به رصد کیفیت پرداختیم که براساس آن و اطلاعات به دست آمده در قالب یک سامانه در اختیار مردم قرار دادیم.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: پوشش اپراتور‌ها با مراجعه به سامانه قابل ملاحضه است در واقع به تازگی ۳۸ هزار روستا را هم تحت پوشش قرار دادیم که این کار تاثیر بسزایی در ارائه خدمات داشته است نزدیک به ۳۰ هزار نفر از سایت بازدید کردند به این معنی که ۴۶ درصد از مردم راضی بودند و ۳۵ درصد دیگر نمره خوب دادند و ۱۹ درصد دیگر نمرات متوسط و بد داده‌اند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: بر اساس دسته بندی انجام شده کیفیت بازی وب گردی و دانلود حجیم را مشخص کردیم و در واقع مردم می‌توانند در صورت عدم نظارت به شکایت بپردازند و از میزان پاسخگویی و کیفیت خدمات اپراتور‌ها آشنا شوند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در حال رصد سامانه هستیم که در صورت نیاز پهنای باند را در این سامانه افزایش دهیم. در واقع در ۳ روز ابتدایی راه اندازی سامانه نزدیک به ۳۵ هزار نفر از مردم از نت سنج پلاس به ارزیابی و نظر خواهی پرداخته اند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کیفیت ارتباطات نشست خبری نت سنج پلاس رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه نت سنج پلاس راه اندازی سامانه هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • سکانس‌هایی از فیلم نگهبان شب
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری