Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:39:44 GMT

ویلیان به دنبال ماندن در چلسی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۸۲۵

ویلیان به دنبال ماندن در چلسی

هافبک برزیلی تیم فوتبال چلسی قصد دارد با همین تیم به فوتبالش ادامه بدهد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «ایندیپندنت» گزارش داد؛ ویلیان، ستاره برزیلی چلسی با وجود اینکه پیوستن حکیم زیاش از آژاکس به جمع آبی‌پوشان لندنی در تابستان پیش‌رو قطعی شده، قصد دارد در این تیم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گفته شده بود این هافبک 31 ساله علاقه‌ای به تمدید قرارداد با چلسی ندارد و در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.

«ایندیپندنت» اما اکنون خبر می‌دهد که ویلیان قصد دارد قرارداد سه سال جدیدی را با چلسی امضا کند و خود را برای مدت زمان بیشتری به آبی‌های لندنی متعهد کند، این در حالی است که با آمدن زیاش 26 ساله ممکن است این هافبک برزیلی جایگاه خود در ترکیب اصلی چلسی از دست بدهد.

ویلیان که اخیراً شایعه علاقه‌مندی بارسلونا به جذب وی مطرح بود، در سال 2013 از ماخاچ‌کالا روسیه به آبی‌های لندنی ملحق شد. او تاکنون در 323 بازی از رقابت‌های مختلف برای چلسی به میدان رفته و 57 گل هم به ثمر رسانده است.

چلسی رسماً اعلام کرد؛ زیاش خرید جدید آبی‌های لندنی

این هافبک برزیلی که قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، این فصل زیرنظر فرانک لمپارد 31 بازی در رقابت‌های مختلف انجام داده و آمار 5 گل‌زده و 5 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا فرانک لمپارد چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا فرانک لمپارد چلسی بارسلونا چلسی آبی های لندنی هافبک برزیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف نساجی می‌رود که عملکرد خوبی در رویارویی‌ها با این تیم داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران در لیگ‌برتر تاکنون ۱۱ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که پنج بار ذوب‌آهن و دو بار نساجی پیروز شده‌اند، ضمن اینکه چهار دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۱ رویارویی دو تیم ۱۶ گل به ثمر رسیده است که ذوب‌آهن ۱۰ گل و نساجی شش گل در آن سهم داشته‌اند.

در پنج رویارویی دو تیم در اصفهان، ذوب‌آهن دو بار موفق به شکست نساجی شده است و در سوی دیگر نیز نساجی یک بار سابقه پیروزی مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر را داشته است. همچنین دو دیدار دو تیم در فولادشهر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل نیم فصل نخست نساجی و ذوب‌آهن در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر با نتیجه دو بر یک به نفع ذوب‌آهن به پایان رسید.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهن و نساجی

کد خبر 749671

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس