Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه امسال و علیرغم وقوع سیلاب فروردین ماه و مسدود شدن خطوط ریلی به مدت ۳۲ روز و غیرممکن بودن تردد قطار‌های محلی و سراسری، اما جابجایی مسافر به وسیله قطار‌های راه آهن جنوب روند مطلوبی و رو به رشدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مدت مذکور ۲ میلیون و ۸ هزار و ۷۲۷ مسافر از طریق راه آهن جنوب جابجا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که جابجایی یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۷۸۹ نفر ثبت شده، شد ۱۵ درصدی نشان می‌دهد.

درویش زاده اظهار داشت: در ۱۰ ماهه امسال قطار‌های مسیر اهواز-مشهد و اهواز-تهران و بالعکس یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۱۰۵ را جابجا کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۵۹ نفر در این مسیر ثبت شده، ۹ درصد افزایش یافته است.

این مقام مسئول درخصوص وضعیت تردد قطار‌های محلی و حومه‌ای بیان کرد: در مسیر‌های محلی ۲ رام قطار در مسیر اهواز-اندیمشک، در مسیر اهواز-خرمشهر یک رام قطارو در مسیر کارون به سربندر-ماهشهر نیز ۴ رام قطار فعالیت دارند که طی مدت مذکور، در مجموع ۷۸۵ هزار و ۶۲۲ مسافر در مسیر‌های مذکور جابجا شده اند.

مدیرکل راه آهن جنوب با بیان اینکه طی پارسال ۶۲۶ هزار و ۷۳۰ نفر در مسیر‌های مذکور و به وسیله قطار‌های محلی تردد کرده اند ادامه داد: آمار‌های امسال با پارسال نشان از رشد ۲۵ درصدی استقبال مسافران از این قطار‌ها و حمل و نقل ریلی است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راه آهن جنوب قطار مسافربری قطار های محلی راه آهن جنوب یک میلیون مسیر اهواز رام قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان