Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@18:24:39 GMT

واکنش مدیر ورزشی یووه به احتمال جدایی رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۰۷۵

واکنش مدیر ورزشی یووه به احتمال جدایی رونالدو

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزش یوونتوس، اخبار جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان امسال را رد کرد.

به گزارش مشرق، حدود یک سال و نیم پیش بود که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و سابق رئال مادرید بعد از 9 فصل درخشان این تیم را ترک کرده و تصمیم گرفت در ادامه دوران پرافتخار ورزشی اش در یوونتوس به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره پرتغالی اگرچه در فصل اول دستاوردی به جز فتح سری آ نداشت، اما در هفته های اخیر نمایشی فوق العاده در لباس یوونتوس داشته و هواداران این تیم را نسبت به ادامه فصل امیدوار ساخته است. مصاحبه چند هفته کریستیانو رونالدو در مورد آینده و ابراز بی اطلاعی نسبت به اتفاقات پیش رو، باعث ایجاد نگرانی هایی در بین هواداران یوونتوس مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن شده است.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز ستاره بارسلونا به یوونتوس

اما فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس ضمن تکذیب این خبر گفت: آیا رونالدو فصل بعد در یوونتوس می ماند؟ در این مورد شکی نیست.

چندی قبل نشریه ال چیرینگیتو مدعی شد کریستیانو رونالدو از انتقال به یوونتوس و جدایی از رئال مادرید پشیمان شده و اگر زمان به عقب بازمی گشت چنین تصمیمی نمی گرفت، اما ادعای مدیر ورزشی یووتنوس نشان می دهد او حداقل برای فصل بعد تصمیمی مبنی بر جدایی نداشته و در تورین باقی خواهد ماند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال یوونتوس سری A ایتالیا کریستیانو رونالدو مدیر ورزشی واکنش جدایی کریستیانو رونالدو مدیر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر

جورجینا رودریگز یک استوری از سورپرایز کریستیانو رونالدو منتشر و از فوق‌ستاره پرتغالی تشکر کرد.

رونالدو به مناسبت روز مادر این دسته‌گل را برای جورجینا خریده بود.

منبع: خبر آنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)