Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:36:35 GMT

آموزشگاه زبان پردیسان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۱۰۹

آموزشگاه زبان پردیسان

آموزشگاه زبان پردیسان با بهره‌گیری از تیم مدیریت دانشگاه‌های داخلی و خارجی و با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان‌های خارجی در سال ۱۳۸۴ کار خود را در شهر تهران آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان پردیسان، سال‌هاست که یادگیری و آموزش زبان انگلیسی و مکالمه روان و صریح آن به عنوان مهم‌ترین دغدغه کشورها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخچه آموزشگاه زبان پردیسان:

 آموزشگاه زبان پردیسان  از سال ۱۳۸۴ تاکنون توانسته، با ارائه خدمات مدرن و بروز از جمله مؤسسات مطرح آموزشی در ایران باشد.

دامنه فعالیت‌ها:

حوزه فعالیت آموزشگاه زبان پردیسان در زمینهٔ ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی، مکالمه فرانسه، مکالمه آلمانی، مکالمه ترکی استانبولی به‌طور حضوری، گروهی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها، اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت‌ها، نهادها، مدارس و مهدکودک‌ها در قالب دوره‌های فشرده و نیمه فشرده، عادی برگزار می‌شود.

زبانی که تمامی مردم دنیا برای یادگیری و آموزش آن به عنوان زبان بین‌المللی اهتمام ورزیده‌اند و تلاش کرده‌اند تا آن را به روش‌ها و سبک‌های مختلف به مردم جامعه خود انتقال و آموزش دهند. در همین راستا در کشور عزیزمان ایران وزارت آموزش و پرورش متولی آموزش مکالمه زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها به مردم شریفمان می‌باشد و این وزارتخانه هم برای آموزش زبان بین المللی انگلیسی اجازه تأسیس آموزشگاه‌های زبان را به افراد آگاه و توانمند داده است. آموختن و آموزش زبان انگلیسی آن‌قدر مهم و پراهمیت است که اگر امروزه کسی این زبان را نیاموخته باشد مطمئناً برای رسیدن به مقصودهای خود چندان موفق نخواهد بود؛ زیرا در همه زمینه‌ها پزشکی، مهندسی، بازرگانی، کارمندی و مهاجرت یکی از گزینه‌های کاربردی می‌باشد.

برخی از مهم‌ترین دوره‌های زبان انگلیسی که در این آموزشگاه برگزار می‌شود به شرح زیر است:

دوره ویژه نوجوانان

دوره ویژه کودکان

دوره آمادگی تافل

دوره مکالمات تجاری و بازرگانی

دوره فشرده مکالمه انگلیسی

دوره آمادگی آزمون آیلتس

دوره ویژه FCE و CAE

اهداف موسسه آموزش زبان پردیسان:

تفکر مؤسسین و مدیران آموزشگاه زبان پردیسان در هر لحظه در جهت پیشرفت در عرصه‌های علمی و آموزشی و بهره‌گیری از مدرن‌ترین متدهای آموزشی و خدمت صادقانه به همشهریان و هم‌وطنان عزیز بوده و هست بدین منظور برنامه‌ریزی امور به اختصار بدین شرح است:

۱- تدوین اساسنامه و چارت سازمانی مدون در جهت مدیریت و ارائه خدمات یکپارچه در تمامی شعب آموزشگاه زبان پردیسان

۲- گسترش حوزه فعالیت‌های آموزشگاه زبان پردیسان درزمینهٔ آموزش زبان‌های خارجی و طراحی پکیج‌های آموزشی مورد نیاز متقاضیان با استفاده از مدرن‌ترین متدها و استانداردهای حال حاضر جهان

۳- ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی در تمامی شعب آموزشگاه زبان پردیسان با استفاده از افراد مجرب و نخبه

۴- توسعه و راه اندازی مراکز جدید در مناطق مختلف در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به همشهریان

۵- ارائه خدمات آموزشی به ارگان‌ها، شرکت‌ها، بنیادها، انجمن‌ها، مدارس و غیره

۶- ایجاد زمینه برای حضور افراد کم‌درآمد در کلاس‌های آموزشگاه زبان پردیسان

۷- آموزش نیروهای دانشگاهی و تحصیل‌کرده و به کارگیری از آن‌ها در عرصه‌های اداری و آموزشی مرتبط با فعالیت آموزشگاه

آموزشگاه زبان پردیسان با ایجاد ۹ شعبه در سراسر تهران سعی کرده کار شما را در پیدا کردن یک آموزشگاه نزدیک محل کار یا محل زندگی‌تان آسان‌تر کند. کافی است به سایت پردیسان مراجعه کرده، شعبه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا مسئول شعبه مربوطه در کمترین زمان با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

درخواست مشاوره آنلاین

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مکالمه فرانسه آموزشگاه زبان پردیسان آموزشگاه زبان پردیسان خدمات آموزشی زبان انگلیسی ارائه خدمات دانشگاه ها آموزش زبان دوره ویژه زبان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 زبان فارسی علاوه بر آنکه به افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل آموزش داده می‌شود، به گروهی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز آموزش داده می‌شود. تصاویر دوره فشرده شش ماهه زبان فارسی در ارتش اسرائیل را می‌بینید که در آن نظامیان صهیونیست روزانه 12 ساعت فارسی یاد می‌گیرد. این گزارش شبکه کان اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟