Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:23:38 GMT

معرفی داوران دومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۲۳۵

معرفی داوران دومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، حمید پورآذری، اصغر دشتی و الهام کردا به عنوان هیات داوران دومین دوره از جشنواره تئاتر کوتاه کیش معرفی شدند و به داوری آثار حاضر در  بخش رقابتی جشنواره می‌پردازند.

در این دوره از جشنواره ۱۵ گروه نمایش در ۲ بخش ساحلی و کافه ای به رقابت می پردازند.

دومین جشنواره سراسری تئاتر کیش به دبیری عباس نجاری از ۲۶ تا ۲۸ بهمن در جزیره کیش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در آستانه افتتاح جشنواره، پوستر جشنواره تئاتر کیش نیز رونمایی شد.

امیر رجبی هنرمند گرافیست، طراحی پوستر این دوره از جشنواره را بر عهده دارد.

موضوعات این دوره از جشنواره با رویکردهایی چون تلاش برای گسترش، حمایت و تقویت جایگاه تئاتر کوتاه در سه بخش مسابقه نمایش‌های کافه‌ای، ساحلی، طرح و ایده‌های نمایشی مکتوب پایه گذاری شده است.

 جشنواره تئاتر کیش با ۱۵ اثر در ۲ بخش ساحلی و کافه ای در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) برگزار می شود.

کد خبر 4853210 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره کیش تئاتر ایران اسامی داوران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی شبکه یک سیما کنسرت موسیقی موسیقی پاپ کارگردان تئاتر بازیگر سینما شبکه پنج سیما فیلم روز صفر دوره از جشنواره جشنواره تئاتر تئاتر کوتاه تئاتر کیش کافه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی