Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: بیش از ۵۰ درصد ثبت نام کنندگان تائید شدند و به چرخه انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» امروز (شنبه 26 بهمن) در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه رقابت در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان بیش از دوره دهم خواهد بود، اظهار کرد: در دوره پیشین قریب به 33 درصد ثبت نام کنندگان مورد تائید قرار گرفتند و در تبلیغات انتخابات حضور داشتند در حالیکه در این دوره بیش از 50 درصد ثبت نام کنندگان تائید شدند و به چرخه انتخابات ورود پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان افزود: در دوره قبل به ازای تصدی هر کرسی انتخابات در گلستان 14 کاندیدا رقابت می کردند که در این دوره 34 کاندیدا با یکدیگر رقابت می کنند و در تمام حوزه های انتخابیه از سلایق مختلف قومی و سیاسی با هم به رقابت می پردازند.

 

وی افزود: 7 نماینده از گلستان در 6 حوزه انتخابیه راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد و مردم از طریق 1389 صندوق رای نمایندگان برگزیده خود را انتخاب خواهند کرد.

 

حق شناس یادآور شد: یک میلیون و 330 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان حضور دارند و در دوره گذشته میزان مشارکت بیش از 74 درصد بوده که امیدواریم این میزان مشارکت در این دوره تکرار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: 71 هزار نفر رای اولی در استان داریم و بیش از 27 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازررسی و امنیتی در اجرای فرایند انتخابات همکاری دارند.

 

استاندار گلستان با اشاره به همکاری همه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی، گفت: امیدواریم در دوم اسفند شاهد انتخابات باشکوهی در استان گلستان باشیم و مشارکت گسترده مردم در توانمندی داخلی و خارجی همچون گذشته تاثیرگذار باشد.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: هادی حق شناس انتخابات مجلس استاندار گلستان درصد ثبت نام کنندگان تائید مجلس شورای اسلامی چرخه انتخابات هزار نفر حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی