Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:18:02 GMT

شگرد شکارچیان برای استفاده از سلاح جنگی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۳۵۹

شگرد شکارچیان برای استفاده از سلاح جنگی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عارف کیا ، رییس محیط زیست شهرستان بم‌ گفت : طی یک کار اطلاعاتی و عملیاتی به همت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بم به صورت گشت پیاده در ارتفاعات کفوت و مناطق شکار ممنوع موفق شدیم یک قبضه اسلحه جنگی باهدف شکار و صید که در منطقه شکار چیان بصورت حرفه‌ای پنهان کرده بودند کشف و ضبط کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف کیا گفت. طی این ماه چهارمین سلاح غیر مجاز و دومین سلاح جنگی است که در بم کشف و ضبط شده است.

رییس یگان حفاطت محیط زیست بم گفت : تحقیقات و کار عملیاتی ۲ ساله است که مبنی بر اینکه افرادی وارد منطقه بدون سلاح می شوند و شک مامورین به این سمت رفت که شکار چیان از شیوه جدید در مناطق شکار ممنوع استفاده و اسلحه پنهان می کنند و شکارچیان اسلحه خود را در ارتفاعات با شگرد خاص پنهان می کنند و در موقع نیاز از اسلحه استفاده می کنند و طی یک کار عملیاتی اسلحه جنگی که به صورت حرفه‌ای در ارتفاعات کفوت در یک تیوپ جاسازی شده بود کشف و ضبط شد این سلاح احتمالا در حوزه امنیتی و شکار غیر مجاز هم می توانسته مورد استفاده قرار بگیرد و ما توانستیم آن را کشف و از چرخه سوء استفاده حذف کنیم؛ و اقدامات لازم برای شناسایی احتمالی صاحب اسلحه توسط دستگاه‌های مربوط در دست اقدام است.

عارف کیا تصریح کرد: دارندگان سلاح‌های غیر مجاز داوطلبانه سلاح‌های خود را تحویل قانون دهند تا از تخفیف و مجازات برخوردار شوند و بدانند که هر سلاح غیر مجاز خلاف قانون است و قطعا توسط دستگاه‌های مربوط کشف می شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست سلاح جنگی محیط زیست کشف و ضبط غیر مجاز عارف کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دوربرگشت اسلحه اپه طی روزهای پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.

این دیدارها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.

درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در جدول رده بندی تیم های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابتخواهند کرد.

کد خبر 6095952

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز