Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین است دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران سال‌جاری تاسیس و راه اندازی شد.

فعالیت‌های آموزشی، تولیدی های علمی، فعالیت آموزشی، رویداد علمی و پژوهشی، خلاقیت علمی، گفتگوی علمی و تخصصی از جمله فعالیت‌های این انجمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایره فعالیت این انجمن وسیع است که منوط به حضور دانشجویان و حمایت مسئولان دانشگاه است.

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی انجمن های علمی خلاقیت علمی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد

جام جم آنلاین اصفهان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش برگزار و نادعلی قائدامینی تکریم و بیژن شمس معارفه شد.
 آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش در سال ۱۳۷۳ تأسیس گردید. این دانشگاه یکی از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان است و هم‌اکنون این دانشکده زیر نظر دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این دانشکده پس از دانشکده فنی شهید مهاجر، دومین دانشکده فنی و حرفه‌ای اصفهان است.
هم‌اکنون در این دانشکده حدود ۱۰۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته در حال تحصیل در دوره‌های روزانه و شبانه هستند. در این دانشگاه رشته‌های مهندسی شیمی، برق، صنایع چوب، صنایع شیمیایی، کامپیوتر، آسانسور و... ارائه می‌شود.
شمس پیش از این مسئولیت‌هایی همچون عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان، ریاست دانشگاه پیام‌نور واحد فلاورجان، معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام‌نور کشور را بر عهده داشته و به فعالیت‌های علمی و فرهنگی پرداخته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود