Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:37:11 GMT

۱۸ درصد مدیران استان بوشهر زن هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۵۸۸

۱۸ درصد مدیران استان بوشهر زن هستند

عبدالله نادری روز شنبه در جشن میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر  افزود: از حضرت زهرا (س) می‌توانیم به عنوان یک مادر نمونه در تربیت فرزندان، همسر موفق برای امیرالمومنین (ع) و دختری از دامان حضرت رسول (ص) و حضرت خدیجه (س) یاد کنیم.

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) منشا خیر و برکات برای جهان بود و وظایف او در مقام همسر یک مرد و مادر فرزندان، الگویی است که می‌تواند در هر دوره مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شان، منزلت، فضیلت و آزادگی که دین مبین اسلام برای جایگاه اجتماعی زنان قایل شده‌است، در بسیاری از کشورهای دنیای امروز که ادعای برابری حقوق زن و مرد را دارند به معنای واقعی برای زنان قایل نیستند.

نادری بیان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای نسبت به نقش و جایگاه زن در اجتماع و حتی در بخش‌های اداری و اجتماعی جامعه داشته‌است.

سخنرانی ابراهیم شاکری پیرامون ارتباط زن و مرد، شعرخوانی و مولودی خوانی حمید زارعی با دف نوازی شکیبا زارعی، نقالی میترا صیادی، اجرای موسیقی با نوازندگی حسین حمیداوی و خوانندگی سجاد دشتی، اجرای مسابقه و سرود و تقدیر از خیرین از دیگر برنامه های این جشن بود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارز نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری  جنوب بوشهر واقع است.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید فرمانداری دشتی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید فرمانداری دشتی بانوان دولت تدبیر و امید فرمانداری دشتی بانوان حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)