Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های امنیتی فرودگاه متروپولیتن در دیترویت آمریکا، «رشیده طلیب» نماینده مسلمان و فلسطینی‌تبار کنگره را به دنبال شرکت در یک تجمع اعتراضی بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شرکت یک نماینده مسلمان کنگره آمریکا در تحصن و تجمع اعتراضی درباره فقر و سطح پایین دستمزد‌ها در فرودگاه بین‌المللی ایالت میشیگان به بازداشت موقت او توسط نیرو‌های امنیتی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، «رشیده طلیب» نماینده دموکرات و فلسطینی تبار ایالت میشیگان آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور، عصر روز جمعه (دیروز) در همراهی با معترضان آمریکایی در فرودگاه متروپولیتن دیترویت به تظاهرات علیه سطح پایین دستمزد‌ها ملحق شده بود.

بنا بر گزارش «هیل» و شبکه «فاکس نیوز»، رشیده طلبی به همراه تعداد دیگری از افراد، در اعتراض به سطح پایین دستمزد‌های کارگران و کارکنان شرکت هواپیمایی «دلتا» تجمع کرده بودند.   بست نشستن «رشیده طلیب» نماینده مسلمان کنگره آمریکا
طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، این قانونگذار برای مدت کوتاهی بازداشت و سپس آزاد شد. در تصاویری که از حضور خانم طلیب در این تجمع اعتراضی منتشر شده، بست نشستن او به همراه تعدادی دیگر از معترضان در فرودگاه دیترویت دیده می‌شود.

این عضو مسلمان کنگره آمریکا بعد از این ماجرا پیامی توئیتری منتشر کرد و نوشت: «تا زمانی که به دستمزد‌های منصفانه و خدمات درمانی نرسیم، متوقف نخواهیم شد. این مردم شجاع در فرودگاه متروپولیتن دیترویت به خاطر اینکه به شان انسانی کارگران اعتقاد داشتند، دستگیر شدند. دلتا! شرم بر تو باد که کارگران را رها کردی و اجازه می‌دهی آن‌ها در فقر زندگی کنند».

اظهارات تند رشیده طلیب علیه شرکت دلتا و سطح پایین دستمزد‌های کارگران در حالی مطرح شده که او بار‌ها از وضعیت بد معیشتی کارگران آمریکایی انتقاد کرده است.

این عضو دموکرات کنگره پیش از این رسما از «برنی سندرز» در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده است؛ نامزدی که بالا بردن سطح دستمزد‌های کارگران، یکی از وعده‌های اصلی کارزار انتخاباتی او بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده مسلمان کنگره آمریکا دستمزد های کارگران تجمع اعتراضی رشیده طلیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است