Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@20:41:47 GMT

فولادمبارکه خط هوایی تاسیس می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۸۱۱

فولادمبارکه خط هوایی تاسیس می‌کند

تین نیوز مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به وضعیت تولید و صادرات، طرح نورد گرم دو و روند مصرف آب از برنامه تاسیس خط هوایی اختصاصی با مرکزیت اصفهان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از بورس پرس، حمیدرضا عظیمیان طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر استان‌ها دارای خط هوایی مخصوص به خود هستند و در سال‌های گذشته وزیر راه و شهرسازی، استاندار و نمایندگان اصفهان نیز درخواستی در این زمینه از رئیس‌جمهور داشتند که مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه این نیاز را با مسئولیت اجرایی و سرمایه‌گذاری در سال آینده اجرایی می‌کند. درخواست "فولاد" برای راه‌اندازی خط هوایی در اصفهان در سامانه سازمان هواپیمایی ثبت می‌شود و پس از تصویب این موضوع توسط شورای عالی هواپیمایی نسبت به تامین هواپیما و کارکنان خط هوایی اقدام می‌کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اصفهان در تاسیس خط هوایی در ایران عقب‌افتاده بود، تاکید کرد: هدف از تاسیس این خط هوایی، سودآوری و منافع مالی نیست بلکه کمک به توسعه زیربنایی استان است. فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های فولادی در منطقه خاورمیانه و بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در سال است، ارزش فعلی فولاد مبارکه ۸۴ هزار میلیارد تومان است و یک درصد از تولید ناخالص داخلی بخش صنعت مربوط به این شرکت است. همچنین ۸۰ درصد ساخت داخل را داریم که هزار کارخانه بصورت مستقیم و ۳ هزار کارخانه غیرمستقیم با آن در ارتباط هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل فولاد مبارکه فولاد مبارکه خط هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد