Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:15:51 GMT

لزوم مدرسه سازی در مناطق محروم کرمان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۸۵۵

لزوم مدرسه سازی در مناطق محروم کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از برگزاری نشست بانوان خیر مدرسه ساز استان کرمان خبر داد و گفت: در این نشست که ۲۰ نفر از بانوان خیر مدرسه ساز استان حضور داشتند اعضای شورای بانوان خیر مدرسه ساز با رای گیری انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی نژاد افزود: بعد از برگزاری انتخابات خانم مهدیه نکوی رئیس شورا، خانم نیلوفر شفیعی دبیر شورا و بانوان طاهره آتش پنجه، اشرف یونسی و نجمه پورخالقی با حداکثر آرا به عنوان اعضای شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان کرمان‌انتخاب شدند.

او با اشاره به اهداف برنامه سند پنج ساله شورای بانوان خیر مدرسه ساز مصوب در سومین همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: برگزاری همایش تجلیل از خیرین با محوریت بانوان خیر در دستور کار نوسازی مدارس می‌باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بر ترغیب بانوان خیر برای بازدید از محرومیت‌های مناطق جنوب استان کرمان تاکید کرد و بیان کرد: ظرفیت‌های بانوان خیر مدسه ساز در جذب مشارکت‌های مردمی جدید بر کسی پوشیده نیست و بانون خیر تا کنون هم در ساخت مدرسه مشارکت داشته اند و هم در جذب مشارکت‌های مردمی موفق عمل نموده اند.

مهدیه نکویی رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان کرمان در این نشست از برنامه ریزی جهت تهیه و چاپ یک جلد کتاب زندگی نامه بانوان خیر مدرسه ساز خبر داد و گفت: زندگی بانوان خیر مدرسه ساز مملو از لحظات پر مهر و محبت انسان دوستی و احترام به ارزش‌ها و کرامت‌های انسانی می‌باشد که می‌تواند الگوی مناسب و موفقی برای دیگران باشد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست