Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینی وند با بیان اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود:معلمان باید از هرگونه بازی سیاسی و جهت گیری به نفع نامزدهای انتخابات پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، « رضا زینی وند» امروز( 26 بهمن) در جمع خبرنگاران، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اهمیت آگاه سازی مردم در تقویت مشارکت عمومیف افزود: آگاه سازی جهت حضور حداکثری در انتخابات رسالت همه دستگاه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مهم ترین رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، افزود: به واسطه مسئولیت و رسالتی که ما در ساختن فرهنگ، باورها، ارزش‌ها و هویت کودکان، نوجوانان و جوانان این مرزوبوم داریم و بدین واسطه بیشترین ارتباط را با مردم داریم.

 

زینی وند خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود معلمان به عنوان هادیان و راهبران آموزشی و تربیتی جامعه علاوه بر مراقبت و پرهیز از هر گونه جهت گیری به نفع کاندیداها، جریانات و گروه‌های خاص، نسبت به آگاه سازی نسل جوان به اهمیت امر انتخابات در تعیین سرنوشت جامعه تلاش کنند.

 

وی افزود: در برنامه آگاه سازی نسل جوان و نوجوان برای مشارکت در انتخابات باید مراقب باشیم خدای ناکرده از حدود و چارچوب های قانونی در این زمینه خارج نشویم.

 

زینی وند مقدم ابراز کرد: شان و جایگاه معلمی و قداست شغل ما اجازه نمی‌دهد وارد بازی‌های سیاسی، قبیله‌ای، باندی و گروهی مشغول در جریان انتخابات شویم.

 

وی خاطرنشان کرد: قانون مداری، حرکت در چار چوب ضوابط و ازش های نظام و حرفه ای معلملی باید مورد توجه معلمان قرار گیرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در مسئله انتخابات سیاست و رویکرد ما بی طرفی کامل است، افزود: اجرای دقیق قانون، حفظ بی طرفی،  جلب اعتماد عمومی و تشویق و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش در عرصه انتخابات است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بی طرفی آموزش و پرورش انتخابات جهت گیری به نفع آموزش و پرورش آگاه سازی زینی وند مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشنامه «دارشکنه» از جمله آثار حاضر در هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی است که به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن لایق شهر شیراز روی صحنه خواهد رفت.

شاه‌مردی درباره موضوع نمایش «دارشکنه» توضیح داد: این نمایش در واقع بازخوانی و قرائتی از برخی اتفاقات است که در دهه ۶۰ توسط منافقان رقم خورد. گروهی از زنان منافق در صدد بمب‌گذاری در مجلس روضه امام رضا (ع) هستند که برای خودشان تحولات روحی و معنوی رقم می‌خورد.

وی معتقد است «دارشکنه» سعی بر این دارد که به مخاطب متذکر شود تجلی صفات خوب و حسنه در آدمی نیاز به تکرار و تمرین و مراقبت دارد که الگوی کامل همه این صفات اهل‌بیت (ع) هستند.

نویسنده و کارگردان «دارشکنه» با بیان اینکه همیشه نمایش و نمایشنامه‌نویسی به عنوان موضوع فنی و تکنیکی برایش مطرح بوده است، یادآور شد: زمانی که دغدغه یا موضوعی برایم اولویت پیدا کرده یا ذهنم را به خود مشغول کند، تمام تلاشم بر پیاده‌سازی آن معطوف می‌شود و تمام اصول و قواعد تکنیکی را برای اجرای آن به کار می‌بندم. عموم این دغدغه‌ها مربوط به حوزه مقاومت و نمایش‌های دینی و آیینی است.

شاه‌مردی با اشاره به سابقه حضورش در دوره‌های قبلی جشنواره رضوی، تاکید کرد: وجود یک جشنواره فنی و تکنیکی مثل تئاتر رضوی باعث شده که موضوعات دینی و سیره رضوی از حوزه مسایل کلیشه‌ای چون زیارت و صرف شفا گرفتن خارج و به موضوعات و ایده‌های مختلف بیش از پیش پرداخته شود. در واقع جشنواره رضوی فرصتی را برای هنرمندان عرصه تئاتر فراهم کرده است تا برای خلق آثار هنری شاخص و منحصر به‌فرد در این حوزه به رقابت بپردازند.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: برای تولید آثار فاخر در حوزه رضوی علاوه بر پرهیز از کلیشه باید سیره و زندگی سراسر درس این امام همام را مورد توجه و مداقه قرار داد.

وی در پایان اظهار کرد: اینکه امسال هر گروه در شهر خود چند شب به اجرای عموم بپردازد اتفاق بسیار مبارک و خوبی است که امیدوارم این روند در حمایت از گروه‌ها مستمر باشد و سبب شود که بیش از پیش از زبان تئاتر به عنوان ابزاری هدفمند برای ترویج سیره رضوی و مباحث فرهنگ دینی بهره گرفته شود.

کد خبر 6093289 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند