Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:38:09 GMT

۲۰ معتاد متجاهر در بروجرد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۴۰۷۳

۲۰ معتاد متجاهر در بروجرد دستگیر شد

سرهنگ عزت اله غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بیش از ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و یک نفر سارق روکش زن دستگیر و کشف یکدستگاه خودروی سرقتی کشف ۳ باب قهوه خانه متخلف در سطح شهرستان بروجرد پلمپ شد.

وی اظهار داشت: در راستای وظایف ذاتی پلیس و با برنامه ریزی های مستمر به منظور برخورد قاطع با هنجارشکنان ، طرح مذکور  در مقاطع و مکانهای مختلف شهرستان بروجرد به مرحله اجرا درآمد که ماحصل این طرح  کشف و ضبط ۳۶ قلم انواع لوازم خانگی مسروقه ، کشف و ضبط ۳۲۴ عدد چراغ قوه شارژی و ۳۶۰ کیلوگرم گردوی قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی بود می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طرح های ارتقا امنیت اجتماعی به صورت هدفمند در شهرستان بروجرد ادامه خواهد داشت بیان کرد: در این راستا ۸ نفر از متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی ، تحت الحفظ تحویل مراجع قضایی شدند.

ضاربان قهرمان کشتی آسیا و جهان در بروجرد دستگیر شدند

سرهنگ غلامی بیان کرد: هفته گذشته قاسمی کشتی گیر به نام و قهرمان آسیا و جهان در یکی از کمپ های ترک اعتیاد بروجرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی ادامه داد: بعد از ضرب و شتم، این کشتی گیر به کما رفت و در بیمارستان بستری شد.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: با شناسایی ضاربان طی عملیات پلیسی سه نفر دستگیر و برای سیر پرونده به مقامات قضایی تحویل شد.

برچسب‌ها بروجرد معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان ساماندهی معتادان متجاهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان ساماندهی معتادان متجاهر بروجرد معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان ساماندهی معتادان متجاهر شهرستان بروجرد دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند