Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر فلسطین تاکید کرد، حل مساله فلسطین باید مطابق با اصول قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل انجام شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین در جریان دیداری که در حاشیه پنجاه و ششمین کنفرانس امنیتی مونیخ با یک هیات از کنگره آمریکا داشت، اظهار کرد: هرگونه راه‌حلی در آینده یا آغاز هر گونه مذاکرات صلحی نه منحصرا توسط آمریکا بلکه باید از طریق یک کارگروه بین‌المللی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری وفا گزارش داد، اشتیه برای ۲۱ عضو کنگره آمریکا از هر دو حزب (جمهوری خواه و دموکرات) دلایل مخالفت فلسطین با طرح صلح آمریکا مشهور به "معامله قرن" را شرح داد.

نخست‌وزیر فلسطین با اشاره به تاثیر معامله قرن بر منطقه و برهم خوردن ثبات آن گفت: معامله قرن حداقل حقوق مشروع فلسطینی‌ها را برآورده نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به خطر قطعنامه‌هایی که از سوی دولت فعلی آمریکا در مورد مساله فلسطین صادر می‌شوند و تلاش‌ها برای نابود کردن عناصر آن و مهم‌تر از همه مساله پناهجویان، نسبت به برنامه‌های اسرائیل برای الحاق غور اردن و دیگر مناطق در کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داد و گفت: این اقدام هرگونه فرصتی برای ایجاد کشور یکپارچه فلسطین را نابود می‌کند.

شهر مونیخ از جمعه تا فردا (یکشنبه) میزبان کنفرانس امنیتی برای بررسی بحران‌های فعلی و چالش‌های امنیتی آینده با حضور رهبران و روسای کشورها و تصمیم‌گیرندگان جهان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين نخست وزیر فلسطین معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم

به ژزارش همشهری آنلاین، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل این خواسته را شامگاه (پنجشنبه) با انتشار چند پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) مطرح کرد.

وزیر دارایی اسرائیل نوشت: «زمان آن رسیده که موساد آنچه را آموزش دیده -حذف سران حماس در سراسر جهان و نه مذاکره غیرمسئولانه که به امنیت اسرائیل ضربه می‌زند- انجام دهد.»

منابع اسرائیلی می‌گویند اسموتریچ این اظهارات را بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره طرح تل‌آویو برای تبادل اسرا با حماس بیان کرده است.

وزیر دارایی اسرائیل در ادامه هرگونه مذاکره با حماس را در کرد و گفت: «از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم.»

بزالل اسموتریچ در عین حال خواست حمله به رفح (جنوب نوار غزه) «با تمام سرعت و با قدرت هر چه تمام انجام شود و این روند در سراسر نوار [غزه] ادامه یابد تا این منطقه به طور کامل ویران شود.»

او در این باره گفت: «این برای امنیت اسرائیل ضروری است و همچنین این تنها شانس بازگردانی ربوده‌شدگان است. وقت تلف کردن و سرگشتی دیگر بس است.»

کد خبر 847224 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • آمریکا در بحث فلسطین در حال تحول است
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند