Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد: تا دو سال آینده، تمام خودروهای عمومی دو گانه سوز می‌شوند و در اولین گام ۴۱ خودرو به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوگانه‌سوز و تحویل شدند.

 

حمید قاسمی‌ده‌چشمه در مراسم رونمائی از این ۴۱ خودرو، با اشاره به اخذ مصوبه شورای اقتصاد در زمینه دوگانه سوز کردن خودروها، اظهار کرد: بعد از این مصوبه دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی با اشاره به اینکه ظرفیت تبدیل خودروها در سال آینده به ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار خودرو در ماه می‌رسد،‌ تاکید کرد: تا سال آینده به تدریج به ظرفیت دوگانه‌سوز کردن خودروها در کشور افزوده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تا کنون قرارداد ساخت ۷۰۰ هزار مخزن سی‌ان‌جی امضا شده است،‌ گفت: ساخت مابقی مخازن نیز بعد از تحویل مخازن سفارشی از سوی سازندگان،‌ از سر گرفته می‌شود.

 

قاسمی ادامه داد: در خصوص پرداخت وام برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای شخصی نیز در حال رایزنی هستیم و در این مورد مصوبه وزیر را گرفته‌ایم.

 

 معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه استفاده از سی‌ان‌جی موجب کاهش هزینه‌های حمل و نقل خواهد شد، اظهار کرد: به دنبال این طرح گواهی سلامت رانندگان و دارندگان خودروهای عمومی به صورت رایگان انجام که موجب تفاوت در قیمت خودروهای آنها می شود.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح میزان مصرف سی‌ان‌جی ١٩ میلیون مترمکعب بوده، افزود: اکنون مصرف این سوخت پاک به ٢۵ میلیون متر مکعب رسیده است.

 

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، به گفته وی، اجرای این طرح با تکیه بر ١٠٠ درصد توان کارخانجات داخلی انجام می شود.

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دوگانه سوز کردن خودروها خودروهای عمومی سال آینده سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد

 اسپن بارت اید، وزیر امور خارجه نروژ امروز دوشنبه در دومین روز از مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، کشور‌های غربی را به استاندارد‌های دوگانه متهم کرد.

با شروع جنگ وحشیانه در غزه و اوکراین، وزیر امور خارجه نروژ استدلال کرد که حمایت غرب از این کشور جنگ زده اروپایی با آنچه در مورد نقض قوانین بین المللی در غزه است، تفاوت دارد.

اید گفت: «بسیاری از کشور‌های غربی در استفاده از همان زبانی که در برابر نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه استفاده می‌کنند، تردید داشتند، به‌عنوان مثال، زمانی که روسیه در اوکراین آنها را نقض می‌کند، ما به راحتی آن را به کار می‌بریم، اما در غزه اینگونه نبود».

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) که از روز یکشنبه آغاز شد، در بحبوحه جنگ وحشیانه جاری اسرائیل در غزه برگزار می‌شود که طی آن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک شهید شدند و ده‌ها هزار نفر مجروح، یا مفقود شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • کافی است انسان باشد!
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند