Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبانی رئیس اتحادیه باغداران مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۱۶ هزار تن مرکبات با بسته بندی استاندارد، تاکنون به ۲۲ استان ارسال شده و ارسال مرکبات برای تامین میوه شب عید هموطنان تا ۵ اسفند ادامه خواهد داشت.
او با بیان اینکه روزانه ۱۶۰۰ تن مرکبات از مازندران به استان‌های دیگر بدون وقفه ارسال می‌شود، ادامه داد: این مرکبات با قیمت هر کیلوگرم ۴۵۰۰ تومان در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه باغداران مازندران ادامه داد: امکان دارد میزان عرصه مرکبات به بازار در پایان سال از راه‌های دیگر هم افزایش یابد که این امر سبب کاهش قیمت می‌شود، اما اگر قیمت مرکبات درروز‌های پایانی سال افزایش یابد دولت پرتقال‌های شب عید با همان قیمت ۴۵۰۰ تومان را به بازار تزریق می‌کند.
شعبانی گفت: همه مرکباتی که برای مصرف شب عید هموطنان به استان‌ها ارسال شده است پس از سورتینگ و جداسازی در اندازه مناسب، بدون پوسیدگی و در بسته‌بندی‌های استاندارد هستند.
او افزود: ۵۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن مرکبات سهمیه مازندران نیز تامین شده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باغداران مازندران میوه شب عید تن مرکبات شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب