Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رضایی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در گفتگو با خبرنگار مهر به رایزنی صورت گرفته با سازمان های جهانی فوتبال پنج نفره و بسکتبال با ویلچر برای اعزام تیم ملی این دو رشته به بازی های پارالمپیک اشاره کرد و گفت: درخواست ایران در این زمینه به صورت ایمیل مطرح شد. در واکنش اولیه، سازمان جهانی فوتبال پنج نفره با درخواست ایران مخالفت کرد اما سازمان جهانی بسکتبال با ویلچر این درخواست را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال با یلچر ایران طبق سهمیه ای که در اختیار دارد و با توجه به موافقت صورت گرفته از سوی سازمان جهانی مربوطه در پارالمپیک توکیو شرکت میکند، تصریح کرد: البته در این زمینه باید ایران در نامه ای رسمی درخواست خود را مطرح کند و اینگونه آنچه پیش از این مبنی بر عدم اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به توکیو عنوان شده بود را کم لم یکن اعلام کنیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: البته اینکه در مراحل رسمی کار مشکلی پیش بیاید و سازمان جهانی بسکتبال با ویلچر نظری مخالف آنچه امروز اعلام کرده، داشته باشد، بعید است. می‌توانیم بسکتبال با ویلچر را پارالمپیکی بدانیم.

رضایی تاکید کرد: در مورد فوتبال پنج نفره هم از سازمان جهانی مربوطه خواسته ایم تا ایران را گزینه اول در مورد کشورهای رزرو قرار دهد تا در صورت کنار رفتن احتمالی هر تیمی، بتوانیم جایگزین شویم.

سخنگوی کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: با اضافه شدن بسکتبال با ویلچر، تعداد رشته های اعزامی به پارالمپیک توکیو به ۹ رشته افزایش یافت. پیش از این اعزام  دوومیدانی، وزنه برداری، جودو، تکواندو، والیبال نشسته، قایقرانی، تیراندازی و تیروکمان قطعی شده بود.

کد خبر 4853338 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو بسکتبال با ویلچر هادی رضایی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال لیگ برتر والیبال کشتی آزاد فوتسال کمیته ملی پارالمپیک بسکتبال با ویلچر پارالمپیک توکیو فوتبال پنج نفره سازمان جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود

جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یک سال تمدید می‌شود.

مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: سازمان بیمه سلامت ایران

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند