Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و کار سختی مقابل سایپا داشتیم. می‌دانستیم آنها انگیزه بالایی مقابل ما دارند و کلاً همه تیم‌ها مقابل تراکتور خصوصاً در تبریز با انگیزه ظاهر می‌شوند و می‌خواهند خودی نشان بدهند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدای بازی هم تحت فشار قرار گرفتیم و حتی گل خوردیم ولی خدا را شکر توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و کامبک بزنیم.

وی در مورد درخشش خودش در این بازی هم گفت: خدا را شکر توانستم برای تیم مفید باشم و نتیجه این بازی هم حاصل تلاش همه بچه‌ها بود و اینطور نیست که بگوییم یک نفر خیلی خوب بازی کرد و بقیه خوب نبودند. گل‌هایی که ما زدیم روی حرکات تمرین شده بود و اگر دقت کنید روی هر 3 گل حرکت بازیکنان حتی آنهایی که با توپ درگیر نبودند هم در راستای یک حرکت تیمی بود و توانستیم روی کارهای این چنینی به دروازه حریف برسیم.

مدافع جوان تراکتور در مورد بازی ثابتش در ترکیب این تیم در فصل اول حضورش در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: من وقتی می‌خواستم به تراکتور بیایم با هر کسی که مشورت می‌کردم به من می‌گفت آنجا نرو چون بازیکنان خوب زیادی دارند و به تو بازی نمی‌رسد ولی من گفت می‌روم و فیکس هم بازی می‌کنم و خوشحالم که مورد اعتماد کادرفنی قرار گرفتم و هم آقای دنیزلی و هم آقای الهای در طول این فصل به من فرصت دادند.

تیکدری در مورد تغییر پستش در تراکتور هم گفت: قبلاً هم گفته‌ام من هرجای زمین لازم باشد و بتوانم به تراکتور کمک کنم با کمال میل حاضرم و مشکلی از این بابت ندارم. حتی اگر روی نیمکت یا روی سکو هم باشم برای موفقیت تیم دعا می‌کنم. به هر حال شرایط هر بازی فرق می‌کند و بسته به آن کادرفنی چینش بازیکنان را تغییر می‌دهد.

وی در مورد درخشش در اولین فصل حضورش در لیگ برتر هم عنوان کرد: خوشبختانه چند سالی است که لیگ دسته اول زیر نظر قرار می‌گیرد و بازیکنانی که کیفیت خوبی از خودشان به نمایش می‌گذارند شانس بالایی برای آمدن به لیگ برتر دارند. نگاه کنید در طول این چند سال بازیکنانی مثل مصلح، قائدی، کریمی، محبی و... از لیگ یک آمدند در تیم‌های مدعی قهرمانی و درخشیدند و این فضا باز شده و از این به بعد هم ادامه خواهد داشت.

مدافع تراکتور در مورد بازگشت این تیم به کورس قهرمانی هم گفت: خدا را شکر بعد از 2 امتیازی که در سیرجان دادیم توانستیم دوباره روی دور برد بیافتیم. البته مساوی با گل‌گهر در سیرجان هم نتیجه بدی نیست ولی همه از تراکتور توقع پیروزی دارند. به هر صورت آمار ما در هفته‌های اخیر خیلی خوب بوده و ما خودمان را صد در صد مدعی قهرمانی در 2 جام می‌دانیم و امیدوارم حداقل یکی از آنها را به هواداران هدیه دهیم.

تیکدری در پایان گفت: روز مادر را به همه مادران ایران زمین تبریک می‌گویم. چه آنهایی که مادرشان کنارشان است و چه آنهایی که مثل من مادرشان از دنیا رفته است. از همسرم هم بابت زحماتی که در قبالم می‌کشد تشکر می‌کنم و روزش را تبریک می‌گویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور مهدی تیکدری خدا را شکر لیگ برتر خیلی خوب بازی هم هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو صفر

داور: احمد محمدی

اخرج:

گل:

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز صفر  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل:

------

ملوان بندرانزلی صفر - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل:
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری