Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شیوع ویروس کرونا موجب شد تا مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جاده آسیا لغو و به زمان دیگری موکول شود. تاریخ انتشار: 14:11 - 26 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۶۰۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در پایان جلسه اضطراری امروز کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا در کشور امارات تصمیم بر لغو برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ به علت شیوع ویروس کرونا گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان به عنوان رئیس کمیته جاده آسیا اعلام کرد.

طبق تصمیم اعضای هیئت رئیسه، مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا اواخر اردیبهشت و پس از ماه مبارک رمضان به میزبانی مالزی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حضور قمری در نشست اضطراری هیئت رئیسه دوچرخه‌سواری آسیا انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری فدراسیون دوچرخه سواری مسابقات دوچرخه سواری شیوع ویروس کرونا جاده آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد