Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی انصارالله در واکنش به حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به «الجوف» که منجر به کشته شدن دستکم ۳۰ تن و مجروحیت ده‌ها نفر شد، گفت، ائتلاف متجاوز همیشه ضربات دردآور میدانی را با کشتن غیرنظامیان جواب می‌دهد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن امروز (شنبه) اعلام کرد، برآورد‌های اولیه حکایت از آن دارد که در پی حملات ائتلاف سعودی-آمریکایی به شهر «المصلوب» در استان «الجوف» یمن ۳۰ تن کشته و تعدادی زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به شبکه «المسیره» گفت، پرواز گسترده جنگنده‌های ائتلاف بر فراز این منطقه مانع از بیرون کشیدن اجساد کشته‌ها و امدادرسانی به مجروحان می‌شود.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت: ائتلاف سعودی-آمریکایی سبکسر مانند همیشه وقتی ضربات دردآوری در میدان‌های رویارویی نظامی دریافت می‌کند با گستاخی و حماقت به هدف گرفتن غیرنظامیان روی می‌آورد همانگونه که صبح امروز ده‌ها غیرنظامی در شهر المصلوب استان الجوف شهید و زخمی شدند.

دبیرکل حزب «الامه» یمن هم اعلام کرد، پاسخ به این جنایت مانع از ارتکاب جنایت‌های دیگر علیه غیرنظامیان یمنی خواهد شد.

جنبش انصارالله یمن دیشب از سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگی ائتلاف سعودی در آسمان استان الجوف واقع در شمال یمن خبر داده بود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گزارش داد یک فروند جنگنده «تورنادو» که در حال عملیات خصمانه بر فراز استان الجوف در یمن بود، ساقط شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عبدالسلام سخنگوی انصارالله کشتن غیرنظامیان در یمن جنگنده های ائتلاف ائتلاف سعودی استان الجوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند

استاندار اردبیل با بیان اینکه ثروت‌آفرینی و پیشرفت با تقویت فرهنگ تولید و ایجاد مکانیزم و زنجیره تولید امکان‌پذیر است، گفت: کارگران به‌عنوان پیشروان میدانی تولید باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از کارگران در کارخانه سیمان اردبیل اظهار کرد: با توجه به پیشینه مصرف‌گرایی و هزینه‌کرد درآمدهای نفتی، تقویت بخش تولید در جامعه ما ضروری است و وجود مشکلات اقتصادی در جامعه هم تقویت فرهنگ تولید و ایجاد مکانیزم و زنجیره تولید را برای ثروت‌آفرینی و پیشرفت لازم کرده است.

وی افزود: در استان اردبیل ظرفیت‌های مهمی برای ایجاد زنجیره تولید و ثروت‌آفرینی داریم که بر اساس این ظرفیت‌ها، نباید سرانه درآمد ناخالص ما کمتر از کشورهایی باشد که فاقد چنین ظرفیت‌ها و زمینه‌های تولید ثروت هستند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه حضور کارگران در میدان کار و تلاش، نشانگر رونق گرفتن تولید و زمینه‌ساز ثروت‌آفرینی است، تصریح کرد: کارگران به‌عنوان پیشروان میدانی تولید باید مورد توجه قرار گیرند.

عاملی با قدردانی از فعالان بخش‌های تولید هم در عرصه علم و فن و خدمات و هم در موقعیت میدانی و عملیاتی، بیان کرد: لازم است همه به باور تولید برسند و هر کس در هر حوزه فعالیتی، به تولید محصول حوزه کاری خود اعم از تولید دانش، خدمات جدید و کار میدانی بپردازد.

وی با بیان اینکه تقویت تولید در جامعه گام مهمی در راستای مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان است، گفت: هر جا در جامعه اراده‌ای شکل یافته است، پیروزی بر دشمنان به دست آمده است و با همدلی و فرهنگ‌سازی کار و تولید می‌توان در عرصه اقتصادی نیز بر مشکلات فائق آمد.

کد خبر 749561

دیگر خبرها

  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است