Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:35:10 GMT

توزیع کمک‌های مردمی در ۳ روستای مرزی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۴۸۸۷

توزیع کمک‌های مردمی در ۳ روستای مرزی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بای و سیاهخوله، روستاهایی از توابع بخش صالح‌آباد شهرستان تربت جام در استان خراسان رضوی ایران است. این روستاها که هم مرز با کشورهای افغانستان و ترکمنستان هستند به دلیل خشکسالی در چند سال گذشته با مشکل شدید کم آبی روبه‌رو بوده و به همین دلیل ساکنان آن از نظر مالی در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مؤسسه خادمین امام علی (ع) با توجه به شرایط این روستاها در چندین مرحله کمک‌های مردمی را توسط ورزشکاران در این روستاها توزیع کرده است. به تازگی باحضور تعداد دیگری از ورزشکاران کمک‌های جمع آوری شده توسط این مؤسسه در این روستاها توزیع شد.

"امیر توکلیان" نایب قهرمان کشتی آزاد جهان، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ و مدیر و مربی سابق تیم ملی به همراه "عباس طحان" ملی پوش سابق ایران و مرتضی علیزاده برخی اقلام از جمله؛ مواد غذایی و شیرخشک را میان مردم محروم روستاهای مرزی ابراهیم بای و سیاه خوله استان خراسان رضوی توزیع کردند.

توکلیان در دیدار با روستاییان این منطقه قول داد در راستای فعالیت مؤسسه خیریه و مسئولیت‌های اجتماعی خود ضمن ادامه حمایت‌ها، حتماً پیگیر ساخت یک مدرسه برای مردم این روستاها خواهند شد.

کد خبر 4853309

منبع: مهر

کلیدواژه: محرومیت زدایی ورزشکاران فقر شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن شهر تهران دهه فجر سازمان تامین اجتماعی محسن هاشمی انقلاب اسلامی ایران آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانانی که بانی شادی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ به گفته مدیر مؤسسه نجوا با مشارکت خیرین و حمایت این مؤسسه، تا کنون ۳۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان اهداء شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان