Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد آذری جهرمی امروز در جشن میلاد حضرت زهرا (ع) و گرامیداشت روز زن با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: زنان باید به واسطه توانایی‌های خود رشد کنند نه بر اساس ظاهر و اصولا این نگاه ظاهربین، زنان را از مدار جامعه و توان اجرایی کشور خارج می‌کند.

وی در این مراسم که در سالن موزه ایران باستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز زنان در بیشتر عرصه‌های اجتماعی فعال هستند و در عرصه‌های کار آفرینی و کسب و کار نیز حضور فعالی دارند، گفت: بیش از ۹۰ درصد مجموعه‌های بومگردی در کشور توسط زنان اداره می‌شود و زنان در عرصه اقتصاد دیجیتال و مدیریت استارت آپ‌ها در کشور حضور موفقی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری جهرمی با اشاره به اینکه زنان موتور محرکه جامعه در حرکت ۵۰ درصد دیگر جامعه با مردان هستند، افزود: اگر زنان نباشند، مردان راندمان پایینی خواهند داشت و بخش زیادی از موفقیت مردان مرهون حمایت زنان است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد پتانسیل جامعه زنان هستند که باید در رشد جامعه مورد استفاده قرار بگیرید، تصریح کرد: دو نوع سبک استفاده از این پتانسیل وجود دارد، سبک غربی مبتنی بر زیبایی زنان و سبک واقعی که مبتنی بر نگاه دینی ما است.

آذری جهرمی ادامه داد: زنان باید به واسطه توانایی‌های خود رشد کنند نه بر اساس ظاهر و اصولا این نگاه ظاهربین، زنان را از مدار جامعه و توان اجرایی کشور خارج می‌کند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه توجه به ظاهر زنان و نه توانمندی آنان یک عارضه اجتماعی است، تصریح کرد: برای عوض کردن این نگاه باید دید مردان جامعه را اصلاح و فرهنگ جامعه را عوض کنیم تا به توانمندی و قابلیت زنان نگاه کنند.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه عصاره اقتصاد دیجیتال خلاقیت است، گفت: فناوری، فضایی را به وجود می‌آورد که زنان در کنار وظایف خود به وظایف کاری نیز رسیدگی کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷ درصد کارکنان شاغل در وزارت ارتباطات را زنان تشکیل می‌دهند و ۱۸ درصد جامعه استارت آپی را نیز زنان تشکیل می‌دهند که باید این رقم بیشتر شود و به بانوان در حوزه اقتصاد دیجیتال فرصت بیشتری بدهیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر ارتباطات آذری جهرمی ماهواره ناهید ماهواره پیام زنان تشکیل می دهند اقتصاد دیجیتال آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند