Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:17:55 GMT

قاسمی: ۲۸۳۸ صندوق رای در اصفهان دایر است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۵۰۷۵

قاسمی: ۲۸۳۸ صندوق رای در اصفهان دایر است

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تعداد شعب اخذ رأی در سطح استان با احتساب حوزه اقلیت‌های دینی ۲۸۳۸ عدد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر قاسمی عصر امروز در نشست خبری ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: بخش عمده فرایند انتخابات طی شده و امروز در هفته آخر تقویم انتخابات که به تبلیغات اختصاص پیدا کرده و از اهمیت ویژه ای برخور دار است رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نقل و انتقالات که بین حوزه‌های انتخابیه رخ داده، مجموعاً ۳۸۰ کاندیدا در ۱۶ حوزه در عرصه رقابت برای کسب ۲۰ کرسی مجلس حضور دارند اما ممکن است تا پایان مهلت تبلیغات عده‌ای از حضور در انتخابات انصراف دهند؛ بنابراین امکان کاهش این آمار وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در سطح استان ادامه داد: تعداد شعب اخذ رأی در سطح استان با احتساب حوزه اقلیت‌های دینی ۲۸۳۸ عدد است. بر اساس آماری که از وزارت کشور استعلام شده، تعداد واجدین شرایط استان سه میلیون ۶۰۰ هزار نفر بوده که از این تعداد نفر رأی اولی هستند.

قاسمی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای اخذ رأی از رأی دهندگان گفت: ملاک عمل برای اخذ رأی کارت ملی است اما گواهی کارت ملی نیز مورد قبول خواهد بود. روز اخذ رأی شماره ملی ملاک رأی دادن است اما اگر کارت ملی شخصی مفقود شده باشد پس از تطبیق کد ملی با شناسنامه فرآیند اخذ رأی برای وی انجام خواهد شد.

کد خبر 410553

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات 98 استانداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد انتخابات استان اصفهان کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زیرکوه گفت: در پی بارندگی پنجم اردیبهشت ماه سال‌جاری در یک بازه زمانی چند ساعته، تعداد ۴۵ سازه آبخیزداری با حجم ۲میلیون و ۳۰۰هزار مترمکعب آبگیری و سرریز شد. 

رجبی افزود: این سیلاب بی سابقه درشهرستان به تعداد ۲۰ سازه (از ۱۰تا ۱۰۰درصد) که تماما بند‌های قدیمی هستند خسارتی بالغ بر ۸۳میلیارد تومان وارد کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر اشکالات فنی این سازه ها، در برخی حوزه ها، وجود بندسار‌های مردمی که اغلب درحاشیه رودخانه‌ها بدون رعایت نکات فنی ساخته شده از دیگر عوامل تشدید خسارت سیلاب در این منطقه بود، گفت: در شهرستان زیرکوه تعداد ۵ حوزه مهم فاقد مطالعه وجود دارد که نیازمند تامین اعتبار و انجام مطالعات جامع آبخیزداری است.

رجبی افزود: علاوه بر سازه‌های ذکر شده، تعداد ۳۵ سازه اولویت دار و مهم هم در حوزه‌های دارای مطالعه طراحی شده که در انتظار تامین اعتبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته